הסטארט-אפ שינהל לכם חנות מקוונת מבלי שתדעו לנהל

סלפרי מאפשרת למעוניינים בהכנסה נוספת למכור מוצרים אונליין ללא ידע מוקדם בצורת משחק חווייתי - בחינם ● "הרבה אנשים מחפשים עבודות מקוונות במקביל לעבודתם והמיזם פונה לאותו קהל בצורה של גיימינג", אמרה נועה אברהמי, מנהלת מדיה דיגיטלית במכון הייצוא

20/09/2018 16:53
תומר מוני וטל בן אברהם, סלפרי. צילום: עצמי

הסטארט-אפ הישראלי SellFee מאפשר למעוניינים להיכנס לעולם המכירה המקוונת להקים חנות אינטרנטית פעילה אישית המבוססת על דרופשיפינג ללא כל צורך בידע טכני או עיצובי מוקדם ובמקביל ללמוד בצורה חווייתית כיצד לנהל את החנות באמצעות השלמת משימות ואתגרים במשחק. כך לדוגמה מאפשרת האפליקציה על ידי משימות שונות להחליף מוצרים בחנות.

לדברי החברה, הרעיון הוא לאפשר למשתמשים להרוויח כסף אמיתי ממכירות מוצרים ברשת תוך כדי משחק בו ניתן לעבור שלבים ולשדרג אפשרויות שונות בחנות.

לדברי תומר מוני, המייסד והבעלים, הפלטפורמה מוצעת למוכרים באופן חינמי כאשר הרווח של החברה מגיע מהספקים ולא מבעלי החנויות, בשונה מהנהוג באמזון ואיביי, למשל.

"עשינו גיימיפיקציה מלאה לכל תהליכי יצירת הסחר המקוון"

מוני הוא מומחה לסחר מקוון, מדיות חברתיות ושיווק דיגיטלי זה למעלה מעשור. במיזם שותף גם טל בן אברהם, המתמחה גם כן במכירה מקוונת ובאפליקציות. השניים פועלים על המיזם מזה כשנה וחצי מרמת השרון.

"עשינו גיימיפיקציה מלאה לכל תהליכי יצירת הסחר המקוון. לקחנו את תהליך הבנייה של חנות אינטרנטית לשלב הבא ולך נשאר רק ליצור את החנות ולהתחיל להפעיל באמצעות האפליקציה את המשחק. השלב המשחקי מובנה במערכת בתור כלי באמצעותו בעל החנות לומד לנהל ולשווק אותה", אמר מוני.

כרגע המערכת מאפשרת למכור מוצרים מתוך אפשרויות שהגדירה החברה החל ממוצרי תינוקות ועד מכשירי סלולר. "כל המוצרים מגיעים ממגוון רחב של ספקים עם המוצרים הנמכרים ביותר של אותן קטגוריות שמצאנו ובחרנו לשווק. כל אחד ואחת יכולים למכור מה שמתאים להם: מישהי למשל שעוקבת אחר אימהות וגידול ילדים ומאמינה שיהיה לה קל למכור מה שרלוונטי לתינוקות תוכל למכור זאת; מישהי שאוהבת מוצרי קוסמטיקה תוכל למכור מוצרים כאלו וגיימרית לחילופין תוכל למכור משחקי ווידאו", אמר. עם זאת, יש לציין, כי ענייני תיאום מס הם עצמאיים לכל מוכר.

"זה מלאי שלנו לטוב ולרע. כך אין צורך בהתעסקות במציאת ספקים, לוגיסטיקת שילוח, מימון של הסחורות, סליקה ודברים דומים. כל המסמכולוגיה והביורוקרטיה מול ספקי אשראי בטלה", אמר.

הוא הוסיף כי מערכת מובנת באתר מתרגמת אותו ליותר ממאה שפות. כמו כן המשתמשים מקבלים דומיין מתנה ברגע שמתבצעת מכירה ראשונה דרך האפליקציה. "באמזון ואיביי המוכרים אינם בעלי החנות. אצלנו המוכר אינו אורח אלא שהחנות היא שלו. היא אמנם על השרתים שלנו, אבל החנות היא שלו מבחינת עסק", הוסיף.

נועה אברהמי, מנהלת ענף מדיה דיגיטלית במכון היצוא. צילום: יח"צ

נועה אברהמי, מנהלת ענף מדיה דיגיטלית במכון היצוא. צילום: יח"צ

"לא גורמת למוכר להרגיש שהוא עובד אלא משחק ועדין מרוויח"

לדברי נועה אברהמי, מנהלת ענף מדיה דיגיטלית במכון הייצוא המסייע לקידום המיזם, "הרבה אנשים מחפשים עבודות אינטרנטיות במקביל לעבודתם. המיזם פונה לאותו קהל שמחפש זאת בצורה של גיימינג. הוא מלמד איך לעשות זאת ונותן כלים כך שהפעולה לא גורמת למוכר להרגיש שהוא עובד אלא משחק ועדין מרוויח".

אברהמי הוסיפה כי ;"התחום של מסחר מקוון נוגע לתחומים שונים כמו מציאות רבודה למשל. המיזם שם באור שונה את המסחר המקוון ומהווה דוגמה טובה לשימוש בשירותי סיוע מגוונים שמציע המכון למיזמים, מעבר למשלחות שמייצגות את ישראל בתערוכות בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים