אפלאוז נבחרה לביצוע בדיקות האיכות וחוויית המשתמש של Selina
בודקי ה-Crowd Testing של אפלאוז יבצעו את הבדיקות עבור חברת אתרי האירוח הגלובלית
אפלאוז, המספקת שירותי בדיקות איכות ובדיקות חוויית משתמש במודל Crowd Testing, נבחרה לספק שירותי בדיקות איכות וחוויית לקוח עבור Selina, המנהלת אתרי אירוח ייחודיים ברחבי העולם.
Selina, שהוקמה על ידי יזמים ישראליים וצומחת במהירות, מפעילה 25 אתרי אירוח ברחבי העולם (ועוד עשרות נוספים כבר בדרך), שמציעים דרך חדשה לחוות את העולם בהתאם לעידן הגלובלי. כדי לספק את החוויה המקסימלית פיתחה החברה אפליקציה המאפשרת לתכנן ולהזמין במקום אחד את חוויית הטיול המלאה, כולל הזמנת חדרים וחללי עבודה באתרים בניהול Selina לצד פעילויות פנאי.
במסגרת הסכם ארוך טווח שנחתם באחרונה תספק אפלאוז צוות בודקים גלובלי, כולל באזורים מרוחקים כמו דרום אמריקה, שם נמצאים רוב אתרי האירוח של Selina. הבודקים יריצו תסריטים לבדיקת האפליקציה עם מגוון מכשירי סלולריים ומחשבים, סוגי רשתות, אמצעי תשלום מגוונים ומאפייני שימוש נוספים, במטרה להבטיח חוויית שימוש רציפה ואיכותית. בנוסף, הם יבצעו בדיקות פונקציונאליות ו-Exploratory Testing – ניסיון 'לשבור את המערכת' ולזהות אזורים שלא מכוסים בבדיקות.
"שיעורי המרה גבוהים וגידול משמעותי בהכנסות"
"אנחנו פועלים במתכונת של סטארט-אפ עם צוות לא גדול. בשלבים הראשונים של הפיתוח ביצענו בדיקות לאפליקציה באמצעות צוות בתוך הארגון. כיסינו חלק מסוים של הבדיקות, אך רצינו לבצע בדיקות נרחבות ומעמיקות יותר", אמר שי גוטסדינר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Selina. "מהצד השני, גיוס של צוות QA דורש הרבה זמן וכסף. יש כאן אפקט אקורדיון – צורך בגיוס מהיר מאוד של צוותים בעלי מאפיינים מגוונים גם בדרום אמריקה וגם בישראל לתקופה קצרה יחסית. ברגע שראינו שהכיסוי הפנימי לא מספק ולא מכסה את כל התסריטים והמכשירים, הבנו שאנחנו יכולים להיעזר בשירות Crowd Testing כמו זה של אפלאוז".
"הערך הגדול שמתקבל מאפלאוז הוא משוב של בודקים מהעולם האמיתי, המדמים את הלקוחות שלנו, שנמצאים בכל העולם. מטייל שנמצא בדרכים יזכה לחוויה שונה לחלוטין מזה שנמצא בבית באירופה", הוסיף. "אפלאוז הצליחה להוכיח לנו את הערך והחזר ההשקעה במהירות גדולה. העלינו באופן כמעט מידי 20 טסטרים על המערכת ובמחזור בדיקות אחד, תוך כמה ימים, כיסינו כמעט את כל הבאגים, אשר לחלקם לא היינו נחשפים ללא השגת הפיזור הגיאוגרפי שהשגנו עם אפלאוז".
לדברי גוטסדינר, "חודשיים מאז השקת האפליקציה, ועוד בטרם קידום מסיבי שלה, חוויית המשתמש החלקה והייחודית שהיא מציעה באה לידי ביטוי בשיעורי המרה גבוהים ובגידול משמעותי בהכנסות עבור החברה. אנחנו נערכים כעת להמשך פיתוח האפליקציה כמו גם לפיתוח השירותים באתר האינטרנט של החברה, והכיסוי הנרחב של אפלאוז יעמוד לרשותנו כדי לקצר זמן להשקה ולהבטיח חוויית משתמש עשירה".
אפלאוז מספקת פתרון פורץ דרך לביצוע בדיקות איכות ובדיקת חוויית משתמש לאפליקציות מובייל, ווב, יישומים ארגוניים, חנויות מקוונות ופתרונות אינטרנט של הדברים באמצעות גישת CrowdTesting, שנשענת על קהילה מנוהלת של יותר מ-300 אלף מומחים המספקים שירותים על פי דרישה. החברה מספקת ללקוחותיה תובנות אותנטיות, הנסמכות על בדיקות אנושיות אמיתיות בכל שלב של פיתוח התוכנה. באמצעות קהילת המומחים של אפלאוז יכולים ארגונים לבצע מגוון עצום של בדיקות על פי כל מאפיין נדרש – החל משפת מערכת ההפעלה, עבור בסוג ההתקן ועד למאפיינים אנושיים ייחודיים. לקוחות המשתמשים בפתרונות של אפלאוז נהנים מחוויות דיגיטל ברמה גבוהה, הבונות נאמנות לקוחות, מאיצות חדשנות ומגדילות הכנסות.
יצוין כי אפלאוז הוקמה ומנוהלת על ידי הישראלי דורון ראובני. מטה החברה ממוקם בבוסטון. בישראל היא פועלת בקרב חברות סטארט-אפ וגופי אנטרפרייז. מידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה.