"גופי ה-IT של מרבית הארגונים אינם ערוכים לטרנספורמציה הדיגיטלית"

"קיימים פערים בין צרכי הארגונים, המבססים את המסע הדיגיטלי שלהם על תשתיות ענן, לתשתיות הרשת הארגונית, שאינן ערוכות למציאות המשתנה", אמר אלעד סימסולו, מנהל תחום הפיננסים בסיסקו ישראל

אלעד סימסולו, מנהל תחום הפיננסים בסיסקו ישראל. צילום: יח"צ

״גופי ה-IT של מרבית הארגונים אינם ערוכים למגמה ההולכת וגוברת של הטרנספורמציה הדיגיטלית, שמעצבת מחדש את התהליכים העסקיים של ארגונים בארץ ובעולם", כך אמר אלעד סימסולו, מנהל תחום הפיננסים בסיסקו ישראל.

סימסולו דיבר בפתיחת המפגש הראשון של פורום היועצים החדש מבית אנשים ומחשבים, C2. הפורום מיועד ליועצים בכירים והוא פועל במתכונת של מפגשים מקצועיים לאורך השנה, בשיתוף סיסקו. המפגש נערך במשותף עם פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים.

"בכדי להתמודד עם אתגר זה", המשיך סימסולו, "סיסקו מציעה פלטפורמת IT המבוססת על אוטומציה, אנליטיקה ואבטחת מידע מובנית״.

בהמשך הרצאתו הוא הציג את הפערים הקיימים בין צרכי הארגונים, המבססים את המסע הדיגיטלי שלהם על תשתיות ענן, לתשתיות הרשת הארגונית, שאינן ערוכות למציאות המשתנה. "על המנמ"רים מוטלת משימה כבדת משקל של הכנת תשתיות הארגון, כך שיאפשרו למנמ"ר גמישות בביצוע הטרנספורמציה הדיגיטלית", אמר.

לדבריו, "סיסקו זיהתה שורה של מגזרים ותחומים שבהם נדרשת הטמעה של חדשנות, בהם ארגונים פיננסיים וארגוני SMB. זה לא נעשה עד היום בשל היעדר התאמה של משאבי רשת".

"לא פחות ממהפכה דרמטית"

"אנחנו, בסיסקו, מודעים לכך שמשאבי הרשת של היום לא עונים על הצרכים העתידיים ומבחינתנו, כחברה בולטת בעולם הרשתות, זוהי לא פחות מאשר מהפכה דרמטית, שאנחנו עמלים כבר זמן רב כדי להתאים את עצמנו אליה", ציין.

סימסולו אמר כי "כיום נדרשת לפחות חצי שנה כדי לזהות שינוי דפוס התנהגות ברשת שאינה מנוהלת ומבוקרת בצורה נכונה. על פי התחזיות של גרטנר, עד 2020 יתווספו 63 מיליון רכיבי רשת. על כן, ניהול הרשת צריך להיות מבוצע בצורה המאפשרת למידה וגמישות, וכזו שיודעת לענות על צרכים משתנים".

תפיסת ה-Intent-Based Networking

הפתרון של סיסקו הוא תפיסת ה-Intent-Based Networking. "זוהי תפיסת רשת חדשה, המאפשרת לארגוני ה-IT להגדיר בקלות איך הרשת נדרשת לתפקד, תוך מימוש Best Practices ולמידה מתמדת של צרכים ודפוסי התנהגות עסקיים", אמר סימסולו. "הרשת יודעת להתאים את כל הרכיבים שהיא מנהלת לצורך העסקי של הארגון, כך שלא יהוו מכשול או מחסום".

בהמשך דבריו, דיבר סימסולו על המאפיינים של תשתיות הארגונים המוגדרים כמולטי-ענניים. "כבר לא מדברים על האם לעבור לענן או לא, אלא על אילו שירותים אנחנו צורכים בעזרת הענן", אמר. "רובנו צורכים באופן יומיומי שירותי רשת על הענן מבלי שנהיה מודעים לכך, והדוגמה הכי פופולרית לכך היא אמזון".

"ארגונים שעוברים לענן רוצים להפיק את הערך המוסף הרב ביותר מהפלטפורמות הדיגיטליות, כדי לבדל את עצמם בתחרות, לתת חוויית שירות מקסימלית ולטפל באבטחת המידע על כל היבטיה", אמר.

סימסולו ציין שסיסקו פועלת בעניין במרץ, תוך שימת דגש על תהליכי אוטומציה, אנליטיקה ופתרונות אבטחת מידע מובנים. כל זאת, במטרה לשפר את הביצועים העסקיים של הארגון, תוך הטמעה פשוטה ככל האפשר של תהליכי דיגיטציה משמעותיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים