תוכן שיווקי
לקראת אירוע אינוקום, יום ג', 23 באוקטובר, EAST, תל אביב

קבוצת אירני החליפה את הגנת תחנות הקצה ב-Traps של פאלו אלטו

13/09/2018 15:02
אמיר רוזן, סמנכ״ל מערכות המידע והטכנולוגיות של קבוצת אירני. צילום עצמי

קבוצת אירני ביצעה באחרונה פרויקט שבמסגרתו החליפה את מערך הגנת תחנות הקצה שלה ל-Traps של פאלו אלטו.

אירני היא מקבוצות האופנה הגדולות והמובילות בארץ, בדגש על אופנה גבוהה ומותגי יוקרה לצד מותגי ספורט, נעלי נוחות ומותגי ילדים מובילים.

לקראת אירוע אינוקום

אמיר רוזן, סמנכ״ל מערכות המידע והטכנולוגיות של קבוצת אירני, בחן אפשרויות לשדרוג יכולות ההגנה שלה, בדגש על תחנות הקצה, כדי להתמודד טוב יותר עם מתקפות כופר ומתקפות זדוניות אחרות. באירני קיימות מערכות הגנה היקפיות נוספות, אולם בתחנות הקצה ובשרתים הייתה מותקנת מערכת לגאסי שלא ענתה על דרישות ההגנה שקבעה הקבוצה ממתקפות מתקדמות, כמו גם ממתקפות יום אפס. אחרי בחינה של מספר פתרונות בחרה קבוצת אירני בפתרון ה-Traps של פאלו אלטו.

את הפרויקט ביצעה אבנת בהנחייתו של אלון כפרי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של פעילות הפתרונות והסייבר בה, ביחד עם אגף מערכות המידע בקבוצה. הלקוח ביקש לבחון את המוצר לפני קבלת ההחלטה ואכן, אבנת, בפרק זמן קצר, הקימה פיילוט לבדיקה. המערכת נבדקה בסביבה תפעולית עם סימולציה למתקפות ועמדה בהצלחה ביעדים.

אלון כפרי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של פעילות הפתרונות והסייבר של אבנת. צילום עצמי

אלון כפרי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של פעילות הפתרונות והסייבר של אבנת. צילום עצמי

פתרון Traps – End Point Security של פאלו אלטו מטפל בשני תחומי איומים: תוכנות זדוניות (Malware) ופרצות אבטחה באפליקציות לגיטימיות (Exploit), כולל איומים חדשים ולא מוכרים. Traps משלב מספר טכניקות הגנה, כולל לימוד מכונה מקומי, בשילוב יכולות הגילוי וזיהוי המתקפות על ידי ה-WildFire בענן.

אבנת מוסמכת ברמה הגבוהה ביותר בפתרון ה-Traps של פאלו אלטו ומוכיחה יכולות גבוהות בהטמעה וליווי פרויקטי אבטחת נקודות קצה.

"יכולות מוצלחות בזיהוי ובנטרול איומים קיימים וחדשים"

רוזן ציין כי "במסגרת הטרנספורמציה הדיגיטלית בחברה, כחברה חדשנית ומתקדמת טכנולוגית ובקורלציה לאיומים, רצינו לשדרג גם את המענה ויכולות ההגנה מפני איומי כופרה, מתקפות יום אפס ועוד. בחנו מספר פתרונות אופציונאליים ובחרנו ב-Traps של פאלו אלטו, אחרי הוכחת יכולות מוצלחת של המוצר בזיהוי ובנטרול איומים קיימים וחדשים, ושיתוף פעולה מצוין לצד מקצועיות של אבנת. הליווי של הצוות הטכני של אבנת, בהובלת כפרי, היה, כאמור, מקצועי ויעיל, והפרויקט היה מהיר ובלי הפרעה לעסק ולמשתמשים".

לדברי כפרי, "אבנת מתמחה ביישום פרויקטי הגנת סייבר מבוססי מוצרי פאלו אלטו. תחום הגנת תחנות הקצה הינו יעד אסטרטגי של החברה ושמנו לנו למטרה להוביל בשוק זה. ההטמעה המוצלחת של הפתרון בקבוצת אירני ושיתוף הפעולה הפורה עם הגורמים הטכניים באגף מערכות המידע של הקבוצה מהווים רוח גבית להרחבת הפעילות עם פאלו אלטו".

פאלו אלטו מיוצגת בישראל על ידי אינוקום.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים