גיוס הענק של סייסנס: השלימה השקעה בהיקף 80 מיליון דולר

סבב הגיוס הובל על ידי קרן הון-סיכון עולמית מניו-יורק, שמאחוריה השקעות בסך כולל של יותר מ-20 מיליארד דולר ● בסך הכל, סייסנס הישראלית גייסה עד כה 200 מיליון דולר

אמיר אורעד, מנכ"ל סייסנס. צילום: פלי הנמר

חברת ה-BI הישראלית סייסנס הודיעה היום (ד') כי גייסה באחרונה 80 מיליון דולר, מה שמביא את סך ההשקעות בה ל-200 מיליון דולר.

את הסבב הנוכחי הובילה Insight Venture Partners – קרן הון-סיכון עולמית מניו-יורק, שמנהלת נכסים בסך כולל של יותר מ-20 מיליארד דולר והשקיעה בלמעלה מ-300 חברות מרחבי העולם, בהן ב-ווקמי, Wix וצ'קמארקס הישראליות. הקרן השתתפה ביותר מ-40 הנפקות. בנוסף אליה נטלו חלק בסבב הגיוס משקיעים קיימים בסייסנס.

לדברי אורעד, "אנחנו הופכים דטה מורכב לתובנות שזמינות באופן מיידי בכל מקום. כל עסק עומד כיום בפני האתגר המסובך של חילוץ התובנות הרלוונטיות והמדויקות עבורו – דבר שנעשה קשה עוד יותר נוכח כמויות המידע והמקורות שגדלים מדי יום. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לצמוח על ידי גיוס רחב של צוותים. ההשקעה תאפשר לנו להמשיך לבסס את החברה ברמה הגלובלית, להגביר את היכולת הטכנולוגית שלנו בענן ולבצע השקעות נוספות בטכנולוגיית על שבב, על ידי עיבוי וחיזוק המעבדות שלנו בתל אביב, המתמחות בלימודי מכונה ובבינה מלאכותית".

ניתוח אנליטי של נתונים עסקיים מורכבים

סייסנס נוסדה ב-2004 בידי גיא בויאנג'ו, אביעד הראל, עדי עזריה ואלדד פרקש, ומנהל אותה המנכ"ל, אמיר אורעד. מנהל סייסנס ישראל הוא סער ביטנר. החברה מעסיקה מעל ל-450 עובדים בישראל, ניו-יורק, אריזונה, קייב וטוקיו, ובין לקוחותיה נמנות מאזדה, בורסת נסדא"ק, אקסנצ'ר, אייר קנדה ואקספדיה.

צוות סייסנס. צילום: שיר נוימן

צוות סייסנס. צילום: שיר נוימן

הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת ניתוח אנליטי של נתונים עסקיים מורכבים. מדובר בפתרון ענני היברידי, שמאפשר לכל משתמש, גם כזה בלי רקע מיוחד, לקבל תובנות במהירות. בחברה אומרים כי הפלטפורמה שלה מכסה כל שלב בהליך ניתוח הבינה העסקית – החל מהכנת הנתונים וכלה בהוצאת תובנות בתוך שניות. ניתן להשתמש בה בכל מכשיר – דסקטופ, מובייל, אפליקציה או מוצרים ייעודיים באמצעות קול, צ'ט, שפה טבעית או מוצרי אינטרנט של הדברים שונים.

כחלק מהסיבוב הנוכחי, הודיעה סייסנס על הצטרפותו של זאק אורלוקר לדירקטוריון החברה. אורלוקר נחשב כמומחה בתחומי התוכנה כשירות (SaaS), הדטה והאנליזה, והוביל ארבע חברות בתחום, ששווין מסתכם ביותר מ-10 מיליארד דולר. בין תפקידיו האחרונים הוא כיהן כמנהל התפעול הראשי של Zendesk, סגן נשיא ב-MySQL וחבר דירקטוריון בחברת הבינה העסקית Pentaho. בנוסף, הוא מרצה באוניברסיטת מישיגן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רון וולובלסקי

    מברוק גדול ובהצלחה להמשך BI הוא מהתחומים החשובים בעולם העסקים הטובע בים של מידע ויכולת לקבל החלטות מיטביות טוב לדעת שהם משלנו וגם טובים

אירועים קרובים