הפיתוח שיאפשר לך לבדוק את השמיעה שלך בעצמך

בדיקת שמיעה עצמית עם הסמארטפון, משקפיים חכמים לגילוי מוקדם של שבץ ואימון מוטורי-קוגניטיבי לשיפור יכולת ההליכה באמצעות מציאות מדומה ●  הזוכים הגדולים בתחרות הסטארט-אפים לפיתוח טכנולוגיה לגיל השלישי

03/09/2018 14:39
צילום אילוסטרציה: BigStock

TuneFork,, סטארט-אפ לפיתוח טכנולוגיה המאפשרת למשתמש לבצע בדיקת שמיעה פשוטה באמצעות הסמארטפון ולאבחן בעיית שמיעה ספציפית של המשתמש זכה אמש (א') בתחרות סטארט-אפ השנה 3rd tech startup of the year מטעם קרן מגדלי הים התיכון Ventures.

תוצאות בדיקת השמיעה, שמבוססות על אלגוריתמים, יוצרות חווית משתמש אופטימלית ומותאמת לצרכיו.

צוות TuneFork יזכה במימון טיסה, לינה והשתתפות במשלחת הראשונה בישראל בכנס Aging2.0 בסן פרנסיסקו. במסגרת הטיסה, מנצחי התחרות יזכו בסבב פגישות ייעודיות עם משקיעים פוטנציאלים בעמק הסיליקון.

זוכי התחרות. צילום: רמי זרנגר

זוכי התחרות. צילום: רמי זרנגר

פתרונות טכנולוגים לבני הגיל השלישי

במסגרת האירוע התחרו סטארט-אפים בשלבי MVP או שלבים מתקדמים יותר שגייסו עד 3 מיליון דולר. נוסף ל- TuneFork, עלו לגמר ארבעה סטארט-אפים נוספים מתוך עשרות המציעים פתרונות טכנולוגים לבני הגיל השלישי.

בין הסטארט-אפים שעלו לגמר נמנים Facense, פיתוח של משקפיים חכמים עם חיישנים המספקים גילוי מוקדם של שבץ, אסטמה, מיגרנה ואפילפסיה; My-TView, פיתוח טכנולוגיה המאפשרת לצרכנים להתאים בקלות פרמטרים מרובים של שידור בזמן אמת; GaitBetter, המאפשר אימון מוטורי-קוגניטיבי לשיפור יכולת ההליכה הנעשה באמצעות תוסף מציאות מדומה להליכונים סטנדרטיים ומאפשר אימון אישי ו-Invisicare טכנולוגיה למניעה ועדכון בזמן אמת על מצב רפואי. הטכנולוגיה עושה שימוש בנתוני דטה ומתרגמת אותם למידע רפואי שמעדכן בזמן אמת על שינוי בריאותי במצב המשתמש.

יאיר סרוסי, יו"ר קבוצת מגדלי הים התיכון, אמר כי  "הטכנולוגיה לטובת המבוגרים היא win win. עוד סקטור שישראל תהיה בו שחקן מוביל ואנחנו במגדלי הים התיכון רותמים את הידע והניסיון שלנו לסייע ולהוביל את ההשקעות בטכנולוגיה לטובת האוכלוסייה הבוגרת . השנה יש כבר מעל מאה חברות סטארט-אפ בתחום וקצב ההקמה גובר. שוק צומח שמהווה הזדמנות עסקית לצד עשייה חשובה חברתית .

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים