תוכן שיווקי

נדיר שיווק בחרה בפתרון של Menahel4U לניהול מערך השירות

15/08/2018 11:31
נדיר שיווק בחרה מערכת שירות של Menahel4U. מקור: פורטל נדיר שיווק

נדיר שיווק, המתמחה בהפצה ושירות למערכות תדלוק ממוחשבות, בחרה בפתרון Service One של Menahel4U (מנהל4יו) לניהול מערך שירות השטח שמפעילה החברה. הפתרון פועל באינטגרציה מלאה עם מערכת SAP Business One, המספקת מבט כולל ואחוד על מכלול הפעילויות של ניידות השירות והטכנאים של החברה הפרוסים ברחבי הארץ.

יצוין כי נדיר שיווק, הפעילה יותר מ-22 שנים בתחום אספקת ציוד לתחנות התדלוק, שירות ותחזוקה, הינה החברה המובילה בשוק הדלק הישראלי לאספקת משאבות תדלוק וציוד תשתית לתחנות תדלוק, והיא מייצגת באופן בלעדי יצרניות ציוד מובילות בתחום.

הפתרון של Menahel4U מאפשר להפוך את הטלפונים החכמים שבהם מצוידים טכנאי השטח בחברה למסופוני עבודה. אלה מאפשרים העברת קריאות לטכנאים בשטח ממוקד השירות של החברה, לתעד את הטיפול בהן, לדווח את הטיפול חזרה למוקד, לעדכן את הקריאה עד לסגירתה ובהמשך – סנכרון של תהליכי תפעול וגבייה באמצעות מערכת הסאפ.

צילום: אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U. מקור: יח"צ

צילום: אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U. מקור: יח"צ

לירון שלו, מנכ"ל נדיר שיווק, ציין כי "השבתה של תחנת דלק או חלקים ממנה כתוצאה מתקלה נושאת בחובה נזק עסקי וכלכלי עצום. קיימת חשיבות גבוהה לספק שירות תחזוקה ותיקונים מהיר ויעיל, ב-SLA קפדני, ולדווח בזמן אמת על התקדמות הטיפול ללקוח. המערכת של Menahel4U, המבוססת מודול שירות ממוחשב של סאפ, באה לתת מענה למחשוב מחלקת השירות של החברה, תוך דגש על יכולת ניהול ושליטה, מעקב אחר פעילות מחלקת השירות, מסירת דיווחי קריאות ופתרונות ממוחשבים אונליין ללקוחות החברה – כל זאת תוך ממשק מלא למערכות המלאי והחיוב של החברה".

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U, אמר ש-"המערכת מאפשרת לנהל את כלל הפעילויות של מוקד העובד מול אנשי השטח, והיא מבוססת על מודול השירות של SAP Business One. הפתרון מאפשר למוקד לנהל את הפעילות בזמן אמת ברמה ארצית, מה שמאפשר ניהול אופטימלי של הפעילות. המערכת גם מאפשרת חיבור למערכות ניהול המלאי והגבייה של הארגון, ותומכת במתן שירות ללקוחות תחת SLA קשוח, ובצורה מנוהלת ויעילה".

אירועים קרובים