אריסטה רכשה את מוג'ו – נכנסת לקמפוס LAN

הרכישה תסתיים עד סוף הרבעון השלישי הכספי של הרוכשת. ● כל עובדי מוג'ו יצורפו לצוות אריסטה ● סכום הרכישה לא נמסר

אריסטה

אריסטה (Arista Networks) רוכשת בימים אלו את מוג'ו (Mojo Networks). הרכישה תסתיים עד סוף הרבעון השלישי הכספי של הרוכשת. סכום הרכישה לא נמסר.

מוג'ו מספקת פתרון Wi-Fi המנוהל ומנוטר בענן, המכונה Wi-Fi קוגנטיבי. זוהי הרכישה הראשונה של אריסטה והיא מתווה את המשך דרכה של החברה: כניסה שלה לתחום הקמפוס LAN. החברה מעוניינת בשילוב הפתרון של מוג'ו עם מערכת ה-Cloud Vision שלה, לניהול, מיכון וניטור (streaming telemetry) הדטה סנטר והקמפוס של הלקוחות הארגוניים.

הרכישה, ציינו אנליסטים, מייצגת את אחד הצעדים הראשונים של החברה בפעילות מעבר לעסקי הליבה שלה, שהם רישות הדטה סנטר באופן הדומה לזה שבענן.

מוג'ו מונה 267 עובדים. היא נוסדה בשנת 2002 וממוקמת במאונטיין ויו, קליפורניה, עם סניפים בבנגלור ופונה שבהודו. עד היום היא גייסה 69.4 מיליון דולר. מלבד לפתרון ה-Wi-Fi הקוגניטיבי, ההיצע של הנרכשת כולל נקודות גישה וכן
בקר Wi-Fi מבוסס ענן.

בעקבות הרכישה, כל אנשי מוג'ו יצורפו לצוות אריסטה

ברביע הקסם של גרטנר (Gartner) לשנת 2018 לתחום תשתיות LAN קוויות ואלחוטיות, היא דורגה כחברה "בעלת חזון". מוג'ו מתחרה בארובה (Aruba Networks) מבית HPE, כשמנגד, HPE היא שותפה של אריסטה, מה שעלול להפוך את הקשר בין השתיים למסובך יותר. בעקבות הרכישה, כל אנשי מוג'ו יצורפו לצוות אריסטה, לרבות ריק ווילמר, מנכ"ל מוג'ו, ופראבין בהגוואט, המשמש כמנהל הטכנולוגיות הראשי בחברה.

על פי אריסטה, הסינרגיה בין שתי החברות תביא לשיפור ההיצע שלה ללקוחות ארגוניים המעוניינים ברישות הקמפוס שלהם. אריסטה נכנסה באחרונה לתחום רישות הקמפוס, כאשר בחודש מאי האחרון היא הכריזה על פלטפורמת הקמפוס Spline Ethernet. זאת, כדי לסייע ללקוחות ארגוניים להרחיב את רישות הדטה סנטר שלהם לרשתות הקמפוס שלהם.

בשיחה עם משקיעים עם פרסום תוצאותיה הכספיות הרבעוניות, אמרה ג'יישרי אולאל, מנכ"לית אריסטה, כי "אתם בטח חושבים לעצמכם 'למה הם נכנסו לשוק הזה'. העובדה הפשוטה היא שהלקוחות שלנו שואלים אותנו על כך זה זמן מה. אנו מאמינים כי ה-Wi-Fi הקוגניטיבי המנוהל בענן, הוא תוספת טבעית מאוד לדור הבא של קמפוס ורישות ענן שלנו".

לדבריה, "בעבר, ה-Wi-Fi היה 'אזרח סוג בי"ת' לעומת הרישות הקווי. אבל כעת יש לו מהירות וביצועים רבי עוצמה, בדיוק כמו הרשתות הקוויות. אז הסינרגיה ברכישה הזו עבורנו היא ברורה: נהפוך את מוג'ו לחברה מבוססת תוכנה".

בהתייחס לארובה מבית HPE אמרה אולאל כי "אנו נשארים מחויבים לשותפות שלנו עם HPE, עבור הלקוחות המשותפים שלנו. נמשיך לקדם שיתופי פעולה עם ספקיות רבות בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים