תוכן שיווקי
בעקבות אירוע PMI

P.Z. Projects סיימה בהצלחה הטמעת מערכת קלריזן בשיש אלוני

30/07/2018 14:34
מימין: פנינה זינגר, מנהלת מחלקת ניהול פרויקטים ב-P.Z. Projects; וגדי בנימין, מנמ"ר שיש אלוני. צילום: יח"צ

P.Z. Projects, המתמחה בניהול פרויקטים מערכתיים, בניהול ידע בצורה המותאמת ללקוח ובמיקור-חוץ, סיימה בהצלחה הטמעת מערכת קלריזן (Clarizen), שמשמשת לניהול תהליך התכנון והבקרה אחר כלל הפרויקטים, בשיש אלוני.

הפלטפורמה של קלריזן, שנמצאת אצל מאות אלפי משתמשי קצה ברחבי העולם, מהווה פתרון שיתופי לניהול עבודה, המבוסס על פלטפורמת ענן שמשלבת ניהול פרויקטים, אוטומציה באמצעות הגדרת אבני דרך בתהליך העבודה (Workflows), ולידציות ויכולות שיתוף נרחבות.

גדי בנימין, מנמ"ר שיש אלוני, החברה הוותיקה בארץ בתחום מוצרי הגמר, אמר כי "העבודה המשותפת עם P.Z. Projects התחילה כשבחנו מספר פתרונות לניהול הפרויקטים שלנו. ניהול פרויקטים אצלנו מתחיל עוד לפני שהפרויקט מאושר וכולל בתוכו התייחסות לשלב המכרז, אפיון, הצעת מחיר וכיוצא בזה".

לדבריו, "חיפשנו מערכת שתוכל להכיל כמות גדולה מאוד של פרויקטים, שתאפשר לאנשי שטח לעבוד באמצעות המובייל ומצד שני תאפשר לאנשי הבק אופיס להקים פרויקטים ולתחזק אותם באופן קל ופשוט, ושתייצר מידע ממוקד להנהלה".

"להפוך לעצמאיים לחלוטין"

בנימין המשיך ואמר כי "צוות P.Z. Projects, בהובלת פנינה זינגר, קשוב מאוד לצרכים שלנו בתהליך ההטמעה. גם לאחר סיום ההטמעה, יש לנו ב-P.Z. Projects כתובת לכל דרישה, קטנה כגדולה, טיפול בבקשות חדשות, שאלות ורענונים לפי הצורך".

הוא הוסיף שהמערכת משמשת מגוון רחב של בעלי תפקידים בחברה – סוכני מכירות ואנשי בק אופיס. בנוסף, ההנהלה הבכירה מקבלת מקלריזן דו"חות ודשבורדים, שמציגים להם נתונים לצורך קבלת החלטות בזמן אמת על כמות מאוד גדולה של אלפי פרויקטים.

לדברי זינגר, "הטמעת קלריזן בשיש אלוני הייתה שונה מהטמעות שהורגלנו אליהן בשנים האחרונות ואתגרה אותנו במובנים רבים. מדובר באלפי פרויקטים, כך שהמשתמשים צריכים לקבל את המידע החשוב אליהם באופן אוטומטי ולא לחפש אותו ידנית. חלק גדול מהמשתמשים הם אנשי השטח, שכמעט שלא מגיעים למשרדים ולמחשב. אנשי השטח עובדים רוב הזמן דרך הטלפונים וצריך להנגיש להם את כל המידע הרלוונטי בצורה מתומצתת וברורה, והיו עוד אתגרים רבים נוספים. אך בזכות שיתוף הפעולה לו זכינו מהנהלת אלוני בכלל ומבנימין בפרט, כמו גם בזכות היצירתיות של צוות ההטמעה שלנו והגמישות של המערכת, סיימנו את ההטמעה בהצלחה".

זינגר הוסיפה שהטמעת מערכת קלריזן בשיש אלוני היא "חלק מתנופה עסקית משמעותית שיש ב-P.Z. Projects, שבמסגרתה הטמענו את המערכת אצל יותר מ-30 לקוחות ישראליים, ביניהם בזק בינלאומי, מוטוראד, StoreDot ,Kenes Group ועוד".

לדברי בן ראלברוק, סמנכ"ל המכירות של קלריזן, "אנחנו מרוצים מאוד מתוצאות ההטמעה בשיש אלוני. האתגרים הייחודיים בניהול פרויקטים והצרכים הספציפיים שקיבלו מענה מראים שקלריזן היא פלטפורמה המיועדת לתת מענה למגוון צרכים בתחומי ניהול העבודה".

הוא ציין ש-"יחד עם ה-Best Practice והנסיון של השותפה שלנו, P.Z. Projects, אנחנו בטוחים ששיש אלוני תראה במהירה יעילות ופרודוקטיביות גבוהות יותר בתוצרי הפרויקטים".

ניתן ללמוד עוד על יכולות מערכת קלריזן כאן.

אירועים קרובים