מיקרוסופט ביטלה את התמיכה בלינוקס ויוניקס במוצרי החיפוש לארגונים

הדור הבא של מוצרי Fast Search and Transfer יהיה האחרון שיכלול ליבות חיפוש שפועלות במערכות אלה ● ביורן אולסטד, מנהל הטכנולוגיה הראשי של מוצרי FAST: "כדי להקל על המעבר, אנו משקיעים בתמיכה הדדית בין חלונות לבין מערכות הפעלה אחרות, ושבים ומדגישים את התחייבותנו לתמוך במשך עשר שנים במוצרים שלנו שאינם מיועדים לחלונות"

מיקרוסופט (Microsoft) תסיר את ליבות החיפוש המיועדות למערכות לינוקס (Linux) ויוניקס (Unix) מהדורות הבאים של מוצרי החיפוש לארגונים מסדרת Fast Search and Transfer (ר"ת FAST), כך אישר ביורן אולסטד, מנהל הטכנולוגיה הראשי של מוצרי FAST, בהודעה שפרסם בבלוג.

על פי אולסטד, הדור הבא של מוצרי FAST למערכות חלונות (Windows), אשר יופיע תוך מספר חודשים, יהיה האחרון שיכלול ליבות חיפוש שפועלות במערכות לינוקס ויוניקס. "רבים מלקוחותינו משתמשים כיום במוצרי FAST במערכות אלה, וברור לנו שהצורך להתמקד בחלונות מחייב שינויים", כתב אולסטד. "כדי להקל על המעבר, אנו משקיעים בתמיכה הדדית בין חלונות לבין מערכות הפעלה אחרות, ושבים ומדגישים את התחייבותנו לתמוך במשך עשר שנים במוצרים שלנו שאינם מיועדים לחלונות".

אולסטד הוסיף וציין, כי להערכתו, ימשיכו מרבית לקוחות FAST להשתמש במוצרים הנוכחיים "למשך זמן מה". הוא הודה, כי "ההתמקדות בחלונות תהיה בבחינת שינוי קשה עבור חלק מלקוחותינו", אך ציין, כי הוא "משוכנע שזה הדבר הנכון, משום שההתמקדות תאיץ את קצב החדשנות שלנו, ותאפשר לנו להציג יתרונות תחרותיים וטכנולוגיות יעילות יותר".

לדברי אולסטד, הדור הבא של מוצרי FAST יכלול ליבת חיפוש שתתמוך בפלטפורמות מרובות, יעשה שימוש בשירותי אינטרנט, ויאפשר התקנה בסביבות של פלטפורמות מעורבות. השקת המוצרים מתוכננת למחצית הראשונה של השנה הנוכחית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים