סמסונג מתכוונת להגדיל השנה פי שלושה את היקף מכירות הטלפונים החכמים

לאחר שב-2009 גדל הנתח של ענקית האלקטרוניקה בשוק הסלולר מ-15.2% ל-20.5%, מתכוונים בסמסונג להאיץ את המגמה ולמכור יותר מ-18 מיליון יחידות ב-2010 ● שין ג'ונג-קיון, נשיא חטיבת הטלקום של סמסונג: "לא נסתפק רק בשיפור החומרה - נתמקד גם בתכנים, יישומים ושירותים"

לאחר שגרפה נתחים משמעותיים משוק הטלפונים הסלולריים הרגילים, מתכוונת סמסונג (Samsung) להתמקד השנה בשוק הטלפונים החכמים, ולשלש את היקף המכירות במטרה להגיע ליותר מ-18 מיליון יחידות במהלך 2010. בשנים האחרונות ביססה סמסונג את מעמדה כמעצמת חומרה, וכעת מתכוונת ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית להרחיב את היצע התכנים לטלפונים חכמים, באמצעות שיפורים בתוכנה ושיתופי פעולה עם ספקיות תוכן.

ב-2009 הסתכם נתח השוק של היצרנית המובילה נוקיה (Nokia) ב-37.7%, אך דווקא סמסונג, שבמקום השני, בלטה משום שנתח השוק שלה גדל מ-15.2% ב-2008 ל- 20.5% ב-2009. "השנה יחולו שינויים משמעותיים באסטרטגיה שלנו בכל הקשור לטלפונים חכמים", אמר שין ג'ונג-קיון, נשיא חטיבת הטלקום של סמסונג. "לא נסתפק רק בשיפור החומרה – נתמקד גם בתכנים, יישומים ושירותים".

במקביל חשפה סמסונג את ה-SHW-M100S – טלפון חכם אשר מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.1 (Android) של גוגל (Google). המכשיר מצויד בצג מגע בקוטר 3.7 אינץ', בטכנולוגיית Wi-Fi, במקלט טלוויזיה, במצלמת סטילס בעלת אבחנה של 5 מגה-פיקסל, במצלמת וידאו HD באבחנה של 720p ובמקלט GPS. בשלב הראשון הוא יוצע למכירה רק בקוריאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים