הסטארט-אפ הישראלי יוביק גייס 25 מיליון דולר

החברה מציעה פלטפורמה מבוססת תוכנה כשירות לניהול ולמעקב אחרי תהליכי שיווק ומכירות שמבצע הארגון ● ליוביק משרדים בתל אביב, בלונדון ובפריז, ובספטמבר היא תפתח שלוחה גם בניו-יורק

מייסדי יוביק. מימין: פבריס (המנכ"ל), אבי וג'יל חייט. צילום: ליאור דלל

הסטארט-אפ הישראלי יוביק, שמציע פלטפורמה לעולם השיווק והמכירות, השלים סבב גיוס שני, שבמסגרתו נוספו לקופתו 25 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרנות הון-הסיכון Insight Venture Partners ו-Felix Capital, שהובילה את סבב הגיוס הקודם יחד עם המשקיע גיגי לוי-וייס. בחברה הושקעו עד כה 30.3 מיליון דולר.

פלטפורמת הניהול של יוביק מבוססת על שירות הניתן באתר החברה (תוכנה כשירות – SaaS). היא מסייעת למותגים ולקמעונאים לנהל ולעקוב אחר תהליכי השיווק והמכירות בתוך הארגון בזמן אמת. הפתרון שלה מוטמע ביותר מ-100 מותגים וקמעונאים גדולים ובינלאומיים, שיחד מפעילים יותר מ-200 אלף סניפים הפרוסים ב-44 מדינות. בין לקוחותיה נמנים מותגי הרכב פז'ו וסיטרואן, ומותג האופנה לקוסט.

ההשקעה תשמש את החברה להרחבת פעילותה באמצעות גיוס 100 עובדים חדשים במהלך השנה הקרובה למשרדיה בתל אביב, בלונדון ובפריז. עובדים אלה יעסקו בעיקר בהמשך פיתוח יכולות הפלטפורמה ובפיתוח שירותים חדשים. בנוסף, החברה צפויה להרחיב את פעילותה לשוק האמריקני ולגייס אנשי מכירות, לקראת השקת משרדים בניו-יורק בספטמבר.

לדברי פבריס חייט, מנכ"ל וממייסדי יוביק, "חווינו גידול בהכנסות של 143% במהלך השנה הקודמת והכפלנו את צוות העובדים ל-100. פתיחת המשרדים בניו-יורק מהווה ציון דרך נוסף בהתרחבות הבינלאומית שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים