מערכת איפור של יבמ והסטארט-אפ הישראלי EZface תראה לך עד כמה את יפה

המערכת מציעה ללקוחות לראות כיצד הן ייראו בעקבות שימוש במוצרי איפור שונים – באמצעות מערכת וירטואלית שבה מצולמות הלקוחות בחנות ● היא תוצע ברשתות הקמעונאיות וול-מארט בארצות הברית ו-Boots בבריטניה

חברת ההזנק הישראלית EZface ויבמ (IBM) החלו להציע פתרון להתנסות וירטואלית בשימוש במוצרי איפור בחנויות וול-מארט (WallMart) בארצות הברית ו-Boots בבריטניה. ה-"מראה הווירטואלית" של החברה הישראלית מוצעת בנקודות מכירה ברשתות אלה, הפועלות על גבי קיוסק מידע של יבמ.

המערכת מבצעת הדמיה של מוצרי איפור על תמונה של לקוחה, המצולמת במעמד הרכישה בחנויות. לאחר הצילום, יכולה הלקוחה לסרוק מוצרי איפור שונים ולהיווכח כיצד היא עשויה להיראות בשימוש בהם, על מנת לקבל החלטה מושכלת האם לרכוש את המוצרים הללו.

EZface משתפת פעולה עם יבמ באמצעות היחידה לטכנולוגיות גלובליות (GTU) של הענק הכחול, הפועלת בישראל. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יוצג היום (ג') בכנס הקמעונאות שעורכת היחידה של יבמ ונסב סביב שיתופי פעולה בין יבמ לחברות ישראליות.

רות גל, מנכ"ל EZface ישראל וממייסדות החברה, אמרה, כי "לקוחות בתחום היופי הן נשים עסוקות, וקמעונאים בתחום הקוסמטיקה מעוניינים למצוא דרכים אישיות ויעילות לתקשר אתן ולהציע להן דרך מהנה, מהירה ונוחה לעריכת הקניות שלהן".

לדבריה, "לקוחות בחנויות למוצרי איפור חייבות כיום להתנסות פיזית במוצרים. נכון לעכשיו, הלקוחות משתמשות לצורך כך במוצרי התנסות (טסטרים) שאינם זמינים תמיד – ומעוררים בעיית היגיינה, מאחר שקהל רב משתמש בהם. בנוסף, התנסות פיזית במוצרים גוזלת זמן ואיננה נוחה, מכיוון שיש להסיר את המוצר הקיים לפני שמנסים מוצר נוסף".

היא הוסיפה, כי "בוול-מארט אין כלל טסטרים, והלקוחות אינן יודעות כיצד המוצר ייראה עליהן. המערכת מאפשרת להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות, על ידי כך שהן יכולות לבחור מוצרי איפור שמתאימים להן, להגדיל את מכירות מוצרי האיפור ולהקטין את שיעור המוצרים שניזוקו על ידי לקוחות הפותחות את האריזה על מנת לנסות את המוצר טרם קנייתו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים