קוואלקום הציגה מספר מערכות Snapdragon חדשות

השבבים החדשים שהוצגו בתערוכת MWC בשנחאי יגיעו לטלפונים לטווח הבינוני וניתקל בהם בשנתיים הקרובות

שנה מוצלחת והתמודדות מול אתגרים

קוואלקום (Qualcomm), כך מתברר, מאמינה ששוק השעונים החכמים המדשדש משהו כן יתעורר בסופו של דבר. ויותר מכך, היא אף מאמינה שתהיה דרישה לשעונים חכמים המיועדים לילדים בעיקר. בתערוכת MWC, הנערכת בימים אלו בשנחאי, היא הציגה לשוק הזה את Snapdragon Wear 2500, שמחליף את Snapdragon Wear 2100.

השבב החדש מציע שיפור לעומת קודמו בתחום של צריכת חשמל נמוכה יותר, וכן תוספת של חיישנים למעקב אחר פעילות ספורטיבית. הוא גם תומך בשילוב מצלמה ברזולוציה של עד 5 מגה-פיקסל, וכן יש תמיכה בתפעול של עוזרת ווירטואלית ברמה מסוימת.

Snapdragon Wear 2500 אמנם תומך ב-Wear OS – מערכת ההפעלה לשעונים של גוגל (Google) – אבל הוא מכוון יותר לשימוש דווקא במערכת מותאמת לילדים בשם Android for Kids, שהיא גרסה מופשטת שלא תומכת בהתראות והתמיכה שלה באפליקציות מוגבלת.

עוד חידושים מענקית השבבים

בנוסף הכריזה קוואלקום על תוספת של שלוש מערכות חדשות להיצע המערכות שהיא מציעה עבור טלפונים בשוק הביניים ושוק הכניסה. Snapdragon 632, לפי החברה, היא דור המשך ל-Snapdragon 626 והיא מציעה שילוב של ארבע ליבות Kryo 250 לצד ארבע ליבות המבוססות על Cortex-A53, במהירות מרבית של 1.8 גיגה-הרץ ועם השבב הגרפי Adreno 506 ובשילוב המודם X9 ותמיכה במצלמה אחורית יחידה בגודל של עד 24 מגה-פיקסלים, או שתי מצלמות בגודל מרבי של 13 מגה-פיקסלים לכל אחת. לפי החברה, היא מציעה כ-40% שיפור ביצועים על פני ה-Snapdragon 626 שאותה היא מחליפה.

לשוק הנמוך מציעה כעת החברה את Snapdragon 439, שמחליפה את Snapdragon 435, עם שיפור קל בביצועים. המערכת מורכבת מארבע ליבות Coretex-A53, במהירות מרבית של 1.95 גיגה-הרץ, לצד ארבע ליבות מאותו סוג במהירות מרבית של 1.45 גיגה-הרץ, יחד עם מודם X6 ושבב גרפי Adreno 505. שבב המצלמה תומך במצלמה יחידה בגודל מרבי של 21 מגה-פיקסלים, או בצמד מצלמות בגודל מרבי של 8 מגה-פיקסלים האחת.

Snapdragon 429 מחליפה את Snapdragon 435 ומציעה ארבע ליבות Coretx-A53, במהירות מרבית של 1.95 גיגה-הרץ. השאר דומה ל-439, אבל עם תמיכה במצלמה יחידה בגודל מרבי של 16 מגה-פיקסלים.

לפי קוואלקום, טלפונים המבוססים על המערכות החדשות יגיעו לשוק עוד לפני סוף 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים