בייסיס מגייסת עשרות עובדים למרכז הפיתוח שלה בישראל

החברה - המפתחת ומוכרת מוצרים לניתוח טקסטים במגוון רחב של שפות, באמצעות טכנולוגיות (NLP) מתקדמות ועיבוד שפה טבעית AI - מרחיבה באופן משמעותי את מרכז הפיתוח בארץ ומגייסת לשם כך עשרות מפתחים חדשים לשורותיה

דיוויד ליטוב, סמנכ"ל מכירות ופיתוח של חברת בייסיס. צילום: יח"צ

חברת בייסיס (Basis Technology) המפתחת ומוכרת מוצרים המנתחים טקסטים בכ-40 שפות, באמצעות טכנולוגיות (NLP) מתקדמות ועיבוד שפה טבעית AI, מרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל. החברה הקימה לפני כשלוש שנים מרכז R&D בארץ, עליו התקבלה החלטה לאחרונה. הנהלת החברה, בה גם יושב היזם עמית בוהנסקי, קיבלה החלטה אסטרטגית להרחיב משמעותית את מרכז הפיתוח המקומי שלה.

דיוויד ליטוב, סמנכ"ל מכירות ופיתוח של החברה בארץ: "בישראל יש מפתחים מצוינים ומסורים. הנהלת החברה קיבלה החלטה מתוך הבנה שבישראל קיימים מפתחים מוכשרים ובעלי תושיה. החברה מחפשת אנשים שימשיכו להתפתח יחד איתה ליעדים החדשים שהוגדרו לשנים הקרובות, ובניהם הרחבת הפעילות האזרחית".

לאחרונה מינתה חברת בייסיס את ד"ר כפיר בר לתפקיד המדען הראשי. ד"ר בר עוסק בניתוח ממוחשב של שפות טבעיות, לרבות תרגום מכונה ואפיון מסמכים. קודם לכן, שימש כמנהל טכנולוגי של חברת אינטו-וויו (IntuView), אשר עוסקת בניתוח טקסטים בעלי אופי מודיעיני.

ב-2013 היה שותף לייסוד חברת קומפרנדי, אשר עסקה בפיתוח טכנולוגיה לניתוח טקסטים לצורך טיוב תהליכים שיווקיים של ארגונים מסחריים. ד"ר בר סיים לימודי דוקטורט במדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ומשמש כיום כמרצה למדעי המחשב במספר מוסדות להשכלה גבוהה.

ד"ר בר אמר כי הוא "שמח לקחת חלק באתגרים העומדים בפני החברה בתקופה הקרובה, ולהצטרף לצוות של מפתחים מוכשרים. בייסיס הינה חברה מובילה בתחומה ומוצריה נמצאים בשימוש נרחב בגופים ביטחוניים וממשלתיים. בין המשימות העומדות בפנינו כיום: הן הרחבת הפעילות האזרחית וחיזוק מרכז הפיתוח בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים