המונדיאל שלי: אלירן תורן, מייסד ומנכ"ל חברת מדיה סולושנס

לרגל המונדיאל ביקשנו מבכירים בחברות מהענף לספר לנו אילו נבחרות הם אוהדים, מי הם חושבים שתנצח והאם יש הקבלה בין כדורגל לחברות היי-טק? ● והפעם: אלירן תורן, מנכ"ל חברת מדיה סולושנס, העוסקת בפתרונות לתחום הבית החכם וה-IoT

אלירן תורן, מייסד ומנכ"ל מדיה סולושנס. צילום: יח"צ

איזו נבחרת אתה אוהד ומדוע?
"אני מאוד אוהב את נבחרת ספרד. הסיבה העיקרית היא, הכדורגל של ריאל מדריד, שהוא הכי יפה בעולם היום לדעתי, וכמובן שאני מאוד אוהב את רונאלדו, למרות שהוא פורטוגלי. מה שמיוחד בו שגם אחרי תקופה ללא הבקעת שערים, כוח ההתמדה והעבודה הקשה שלו עזרו מאוד, והוא היה שחקן מפתח בניצחונות הקבוצה ובניצחונות בליגת האלופות".

איזו נבחרת אתה חוזה שתנצח במונדיאל?
"מכיוון שאני אוהד את ספרד, אין דבר מתוק יותר מכך שנבחרת ספרד תזכה במונדיאל".

האם אתה רואה קשר כלשהו בין כדורגל, או ספורט בכלל, להיי-טק?
"כמובן. כדורגל וכל ענף ספורט בכלל, תמיד גורם לך לשאוף למצוינות. להיות הכי טוב שאפשר ולמתוח את גבולות היכולות האנושיות עד כמה שאפשר, וכמובן לזכות בתארים. אצלנו בחברת מדיה סולושנס (MSolutions), מתמחים בשוק שהוא תחרותי במיוחד בענף האודיו-וידיאו והתקשורת. אנחנו רואים היום בפרסומות כמה נלחמות חברות הכבלים והלוויין על הצרכן בנוגע לאיכות ה-4K, לכן אנו תמיד שואפים למצוינות, מנסים תמיד לשבור שיאי הצלחה, לא נופלים ברגעי משבר, ועושים הכול כדי להיות הכי טובים שאפשר. בדיוק כמו שחקני וקבוצות כדורגל, שזוכים בתארים ומנסים לזכות בהם כל פעם מחדש, גם אנחנו זכינו במספר פרסים על הטכנולוגיה שלנו, כמו למשל CEPro Best of Show Award 2017 או Top New Technology (TNT Award) ISE 2018. כמו שקבוצות הכדורגל, שממשיכות לזכות בפרסים ובגביעים למרות הניצחונות, כך גם אנחנו – ממשיכים קדימה לשאוף לעוד ועוד תארים והצלחות".

יש ארגון כלשהו שאתה סבור שיש לו מאפיינים שקיימים גם אצל אחת הנבחרות במונדיאל?
"כן, למשל חברת ואלנס (Valens), שבה הייתי מנהל מכירות עולמי. מדובר בחברה שהינה פורצת דרך בתחום ה-HDBaseT ומשפיעה על שוק ה-AV והתקשורת, ממש כמו שהולנד פרצה דרך עם שיטת המשחק שלה בשנות ה-70, שמשפיעה על הכדורגל שלנו עד היום".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עבג

    אחת החברות המבטיחות עם פוטנציאל חדירה מטורף לשוק עם מוצר ייחודי! אלירן תורן מנכ"ל תותח על עם קבלות והוכחות. שיהיה בהצלחה!

אירועים קרובים