המונדיאל שלי: אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באלעד מערכות

לרגל המונדיאל ביקשנו מבכירים בחברות מהענף לספר לנו אילו נבחרות הם אוהדים, מי הם חושבים שתנצח והאם יש הקבלה בין כדורגל לחברות היי-טק?

אופיר בר און, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי באלעד מערכות. צילום: יניב פאר

איזו נבחרת אתה אוהד ומדוע?
"במונדיאל הזה אני אוהד את נבחרת אנגליה, לאחר שנבחרת הולנד לא העפילה לטורניר".

איזו נבחרת אתה חוזה שתנצח במונדיאל?
"גרמניה".

האם אתה רואה קשר כלשהו בין כדורגל, או ספורט בכלל, להיי-טק?
"בשנים האחרונות יש מגמה חזקה של שימוש בטכנולוגיות כחלק מהספורט – גם בכדורגל מכניסים את טכנולוגיית קו השער, בשידורי ספורט יש שילוב הולך וגדל של טכנולוגיות לצרכי מדידה, חוויית צפייה מזוויות שונות ופרסום. גם באימוני הקבוצות הולך ומתרחב השימוש בטכנולוגיה לצרכי שיפור הכושר, אימונים וניתוחים אנליטיים".

האם יש ארגון כלשהו שאתה סבור שיש לו מאפיינים שקיימים גם אצל אחת הנבחרות במונדיאל?
"נבחרות דרום אמריקניות מתאפיינות ביצירתיות שלפעמים באה על חשבון סדר וארגון. חברות היי-טק רבות מתאפיינות בדרך דומה. לעומת זאת, יש נבחרות, כמו נבחרת גרמניה, שמשחקות בצורה מסודרת ומתודית שנוטה להזכיר חברות גדולות ומסודרות, כמו יבמ (IBM) או סאפ (הגרמנית בעצמה)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים