קבוצת אמן תתכנת מערכת CRM פיננסית עבור בית ההשקעות אינפיניטי; ההיקף: מאות אלפי ש'

במסגרת הפרויקט יועסקו מתכנתים של קבוצת אמן המתמחים בתחום הפיננסי על מנת להתאים את המערכת של אינפיניטי לדרישות שוק ההון והרגולציה ● בית ההשקעות אינפיניטי מנהל תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, קופות גמל, קרנות השתלמות ופיצויים בהיקף של כ-5.5 מיליארד שקלים

קבוצת אמן. פרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

קבוצת אמן תסייע בתכנות מערכת קשרי לקוחות (CRM) פיננסית עבור בית ההשקעות אינפיניטי. במסגרת הפרויקט יועסקו מתכנתים של קבוצת אמן המתמחים בתחום הפיננסי, במערך התפעול הפיננסי ובמערכת ה-CRM של אינפיניטי, על מנת להתאים את המערכת של החברה לדרישות שוק ההון והרגולציה. בית ההשקעות אינפיניטי מנהל תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, קופות גמל, קרנות השתלמות ופיצויים בהיקף של כ-5.5 מיליארד שקלים. היקפו של הפרויקט מסתכם במאות אלפי שקלים בשנה.

עוז שהרבני, סמנכ"ל אינפיניטי גמל וראש מערך התשתיות בקבוצת אינפיניטי, אמר, כי "לאחר השלמת הפרויקט המוצלח של הטמעת מערכת גמל Info של אמן באינפיניטי לפני יותר משנה, החלטנו להיעזר באנשי המקצוע של אמן בהתאמת מערכת קשרי הלקוחות שלנו לדרישות הרגולטיביות החדשות של שוק ההון, בכדי שנוכל להמשיך ולשרת את לקוחותינו בצורה היעילה והמקצועית ביותר".

לדברי דוד פוגל, מנהל השיווק והמכירות של תחום הפיננסים בקבוצת אמן, "אנו שמחים על בחירתה המחודשת של אינפיניטי בנו. הייחודיות של מחלקת הפיננסים באמן טמונה ביכולת טכנולוגית גבוהה יחד עם הבנה מעמיקה של דרישות שוק ההון והמגזר הפיננסי. שילוב זה מאפשר לנו לספק פתרונות מקיפים ומלאים ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים