מיקרוסופט תקים רשת חנויות מותג

החברה לא ציינה עדיין כמה חנויות תכלול הרשת או איזה מוצרים יוצעו בה, אך סביר שניתן יהיה למצוא בה את מערכות ההפעלה וחבילות התוכנה של מיקרוסופט, לצד קונסולות Xbox ונגני Zune

מיקרוסופט הכריזה בסוף השבוע על כוונתה לפתוח רשת של חנויות מותג, בדומה לחנויות המצליחות של אפל המתחרה. מלבד מערכות הפעלה וחבילות תוכנה, סביר להניח שבחנויות יימכרו גם מוצרים דוגמת קונסולות Xbox למשחקי וידיאו ונגני המדיה הניידים Zune – אך החברה לא ציינה עדיין כמה חנויות תכלול הרשת או איזה מוצרים יוצעו בה. את ההחלטה יקבל דייוויד פורטר, מנהל בכיר לשעבר באולפני דרימוורקס וברשת וול-מארט, אשר מונה לאחראי על רשת החנויות במעמד של סגן נשיא. פורטר ידווח למנהל התפעול הראשי של מיקרוסופט, קווין טרנר.

שמועות על כוונתה של מיקרוסופט לפתוח חנויות מותג מתרוצצות כבר זמן רב. עם זאת, ההחלטה התקבלה בהפתעה מסוימת נוכח המיתון הכלכלי בעולם וקריסתה של רשת סירקויט סיטי בארה"ב. מהלך דומה של חברת המחשבים גייטוויי לא זכה להצלחה.

מיקרוסופט, אשר התאכזבה מקבלת הפנים הצוננת למערכת ההפעלה חלונות ויסטה, סובלת גם מתחרות קשה מצד אפל – המכרסמת בנתח שלה בשוק של המחשבים האישיים ושולטת בשוק של הנגנים הניידים. מקובל לחשוב, כי למעלה ממאתיים החנויות האופנתיות שמפעילה אפל ברחבי העולם, מילאו תפקיד חשוב בהצלחת החברה בשנים האחרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים