קוואלקום מציגה: מערכת על שבב משופרת

30% שיפור בביצועים הכוללים ובביצועים גרפיים, זמן עבודה שגדול בכ-20% ומהירות גלישה באמצעות חיבור LTE - מה כוללת מערכת Snapdragon 850?

מערכת על שבב. צילום: BigStock
קוולאקום (Qualcomm) הכריזה בימים אלה על מערכת על שבב חדשה, Snapdragon 850. מדובר במערכת על השבב החזקה ביותר שמציעה החברה, אך על אף שהיא חזקה ומתקדמת יותר מ-Snapdragon 845, המערכת המובילה שמציעה החברה לשוק הטלפונים, היא לא מחליפה אותה. יצוין כי קוואלקום מייעדת את המערכת החדשה לתחום מחשבי ה-Windragon – מחשבים קלים עם מערכת ההפעלה Windows 10, שהחברה פיתחה אותם בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft). את הדור הבא של המחשבים החליטה החברה לבסס על Snapdragon 850 ולא על Snapdragon 845 במטרה ליצור בידול מסוים.

תמיכה בדפדפן ה-Edge של מיקרוסופט

אין כמעט הבדל בין ה-SD 850 ל-SD 845. שתיהן מציעות את אותן שמונה ליבות Kryo 385, אבל עם האצה מסוימת ממהירות מרבית של 2.8 ל-2.96 ג'יגה-הרץ.בהשוואה ל-SD 835, שבה השתמשו יצרניות המחשבים עבור מחשבי ה-Windragon בדור הראשון, המערכת החדשה מציעה, לפי קוואלקום, 30% שיפור בביצועים הכוללים ובביצועים הגרפיים, זמן עבודה שגדול בכ-20% ומהירות גלישה באמצעות חיבור LTE שגבוהה ב-20%. המחשבים החדשים שיהיו מבוססים על SD 850 אמורים לצאת לשוק כבר בסוף הרבעון הבא והם יגיעו כבר עם הגרסה המעודכנת של Windows 10. אחד החידושים יהיה תמיכה בדפדפן ה-Edge של מיקרוסופט בגרסת ה-64 ביט שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים