מונה טורס הטמיעה מערכת SAP Business One; היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

המערכת מסייעת לאנשי הכספים בחברה לנהל את כל הפעילות הפיננסית מול הלקוחות, הספקים, הסולקים והשותפים העסקיים מבסיס נתונים מאוחד ● היא מנהלת את הממשקים הרבים מול חברות התעופה וספקיות שירותי התיירות בארץ ובעולם, וכן נותנת מענה לצרכי הנהלת הכספים והחשבונות של החברה ● ההטמעה בוצעה בפועל על ידי Menahel4U, שותפתה העסקית של SAP ישראל

קמעונאית התיירות והתעופה מונה טורס הטמיעה מערכת ERP מסוג SAP Business One של סאפ (SAP) ישראל. המערכת מסייעת לאנשי הכספים בחברה לנהל את כל הפעילות הפיננסית מול הלקוחות, הספקים, הסולקים והשותפים העסקיים מבסיס נתונים מאוחד. חברת Menahel4U, שותפתה העסקית של SAP ישראל, ביצעה את הפרויקט, שהיקפו הכספי מוערך במאות אלפי שקלים.

המערכת מנהלת את הממשקים הרבים מול חברות התעופה וספקיות שירותי התיירות בארץ ובעולם, וכן נותנת מענה לצרכי הנהלת הכספים והחשבונות של החברה. הפעילות הכספית במונה טורס נעשית בו-זמנית מול בנקים בארץ ובעולם, חברות אשראי, ספקי שירותי תיירות בארץ ובעולם, וכל זאת במספר מטבעות, הדורשים המרות מטבע חוזרות ונשנות. פעילות זו מצריכה מערכת פיננסית עמידה ואמינה, המסוגלת להעביר ולשלוט על כמות אדירה של נתונים במהירות.

עובד אלבנק, סמנכ"ל הכספים במונה טורס, אמר, כי "בזכות SAP Business One יש לנו אפשרויות מגוונות, כמעט אינסופיות, של הפקת נתונים ובקרה על פעילות החברה בזמן אמת".

רן שלגי, מנהל המכירות של Menahel4U, אמר ש-"עם השלמת הפרויקט נהנים אנשי מונה טורס ממערכת ממשקים לכל רשתות התקשורת של סוכנויות התיירות – גלבוע, אייג'נסי ואודיסיאה. מערכת הניהול הכספי מורכבת במיוחד ומאפשרת נפח פעילות של מאות אלפי פעולות בשנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים