אמנון אלמוג מונה לסמנכ"ל תחום האינטרנט בטריפל סי

אלמוג ישמש בתפקיד לאחר שטריפל סי קיבלה ממשרד התקשורת רישיון של ספק אינטרנט ראשי (ISP) ● "זה יאפשר לנו לספק שירותי גישה לאינטרנט, הודעות וכן התאמה אישית לעסקים מכל הגדלים", אמר ● אלמוג שימש בעבר כמנכ"ל לנובו ישראל, ואמר, כי הוא לא רואה בתפקיד החדש משום ירידה

אמנון אלמוג מונה לתפקיד סמנכ"ל תחום אינטרנט בחברת טריפל סי. במסגרת תפקידו החדש, ינהל אלמוג את תחום שירותי האינטרנט בחברה.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אלמוג, כי "המינוי הוא בעקבות כך שטריפל סי קיבלה רישיון של ספק אינטרנט ראשי (ISP) ממשרד התקשורת. זה יאפשר לנו לספק שירותי גישה לאינטרנט, הודעות וכן התאמה אישית לעסקים מכל הגדלים". לדברי אלמוג, "שירותי האינטרנט מהווים מרכיב אחד מתוך סל שירותים חדש, שיוצע ללקוחות הארגוניים של החברה במסגרת מיחשוב ענן". סל זה, הסביר, יכלול שירותי אינטרנט, שירותי מיחשוב במודל ענן ושירותים משולבים. אלמוג הוסיף, כי בימים אלה הוא החל בהקמת המחלקה שבראשה יעמוד בטריפל סי, וכי זו תכלול אנשי מכירות, אנשי שירות לקוחות וקול סנטר.

אלמוג מצוי בשוק ההיי-טק יותר מעשרים שנים, בתפקידי מכירות, שיווק ופיתוח עסקי. בתפקידו האחרון שימש מנכ"ל לנובו (Lenovo) ישראל. לשאלה האם הוא לא רואה בתפקידו הנוכחי משום ירידה השיב אלמוג: "בשום פנים ואופן לא. במסגרת תפקידי הקמתי את חברת לנובו ישראל, כחברה בת של לנובו העולמית. לפני כן, שמשתי כחבר הנהלת יבמ (IBM) ישראל ומנהל חטיבת המיחשוב האישי בה. כעת אני סוגר מעגל, ולאחר עשור בעולם המיחשוב האישי אני חוזר למכור פתרונות ומוצרים בעולם הלקוחות הארגוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים