גוגל הוסיפה תכונת מולטי-טאץ' למכשירי Nexus One בארה"ב

המאפיין העיקרי של התכונה, שהייתה זמינה מלכתחילה במכשירים ששווקו בשאר העולם, היא מחוות Pinch-to-Zoom, המאפשרת להגדיל בקלות את הטקסט שמופיע על הצג ● כמו כן, נוספה למכשיר אפליקציית Google Goggles, המאפשרת לבצע חיפוש מידע על עצם מסוים באמצעות צילומו

גוגל (Google) עשתה צעד חשוב קדימה בשדרוג ה-Nexus One, כשהוסיפה לצג המגע שלו את תכונת המולטי-טאץ' הפופולרית, שמאפשרת לחולל פעולות במכשיר באמצעות מחוות עם האצבעות. המחווה השימושית ביותר שנוספה למכשיר היא Pinch-to-Zoom, המאפשרת להגדיל את הטקסט באמצעות חיקוי של פעולת צביטה על פני השטח של צג המגע. תכונה זו חשובה במיוחד בטלפונים חכמים, המתאפיינים בגודל צג קטן במיוחד.

עדכון המכשיר בוצע באופן אוטומטי באמצעות האינטרנט, ובעליו לא נדרשו לעשות דבר למעט לאשר את העדכון. יצוין, כי תכונת המולטי-טאץ' הייתה זמינה מלכתחילה במכשירי ה-Nexus One ששווקו מחוץ לארה"ב, והחל מעתה יוכלו גם המשתמשים האמריקנים ליהנות ממנה.

במסגרת העדכון ששחררה גוגל נוספה ל-Nexus One גם אפליקציית Google Goggles, המאפשרת לבצע חיפוש מידע על עצם מסוים באמצעות צילומו. כמו כן, הוכנסו מספר שיפורים באפליקציית Google Maps, וכעת ניתן יהיה לסנכרן את האפליקציה המותקנת ב-Nexus One עם זו שבמחשב האישי. גוגל אף הודיעה, כי העדכון אמור לפתור בעיות קליטה ובעיות של גלישה באינטרנט, שעליהן התלוננו לקוחות שרכשו את המכשיר מיד לאחר השקתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים