אואזיס של בריאות בלב פארק ההיי-טק המתפתח של יקנעם

בטבורו של פארק ההיי-טק, נחבא בין עצים עבותים על צלע ההר, מרכז המבקרים הייחודי של ברא צמחים - אואזיס של טבע ובריאות וביתם של מאות צמחי מרפא מכל רחבי העולם

10/05/2018 10:27
HiTechStyle

משהו טוב עובר על פארק ההיי-טק ביקנעם בשנים האחרונות, אשר הפך אבן שואבת לחברות היי-טק ישראליות ובינלאומיות, מתחמי עבודה משותפים וגם בתי קפה, בתי הסעדה וברים שמשלימים את המעטפת כמתבקש.

בטבורו של פארק ההיי-טק, נחבא בין עצים עבותים על צלע ההר, מרכז המבקרים הייחודי של ברא צמחים – אואזיס של טבע ובריאות וביתם של מאות צמחי מרפא מכל רחבי העולם.

סיורים בעקבות הצמח: מן ההר למוצר

מרכז המבקרים של ברא מציע מגוון סיורים שפותחים דלת לעולמם המופלא של הצמחים. מדי יום עוברים הצמחים בברא תהליך עיבוד מרתק, בשיטות מסורתיות ובטכנולוגיות מתקדמות, המבטיח שכוחות המרפא של הצמחים, הקיימים משחר ההיסטוריה, יישמרו. המכנה המשותף לכל הפעילויות הוא חשיפה והיכרות עם אורח חיים בריא, בהתאם לחזון של ברא: "בריאת דרכים חדשות במסע של בריאות, צמיחה והתפתחות תמידית".

מימין לשמאל: גיל צלר, מנכ"ל ברא צמחים; ריאן קוצר, מנהלת קליניקות וחנות; שרון קוצר מנהל R&D. צילום: ברא צמחים

מימין לשמאל: גיל צלר, מנכ"ל ברא צמחים; ריאן קוצר, מנהלת קליניקות וחנות; שרון קוצר מנהל R&D. צילום: ברא צמחים

סיור המומלץ במיוחד לימי גיבוש וימי כיף לעובדי חברה הוא סיור בעקבות סודות הגן הרפואי. במהלך הסיור נהנים מחוויה מעשית ולומדים כיצד ניתן לחזק את הגוף בעזרת הצמחים, ולסיום – מקנחים בקונצרט טעימות המשלב טבע ובריאות.

סיור נוסף שניתן לערוך במרכז המבקרים הוא סיור לעולמם המופלא של צמחי המרפא – היכרות עם הגן הרפואי הייחודי של מרכז ברא, ביקור במפעל מיצוי הצמחים ובבית המרקחת הסיני, והצצה לעולם הייצור של תוספי התזונה.

לבסוף, סיור שלישי שמציעה ברא מכונה "כשהיסטוריה, טכנולוגיה וטבע נפגשים", והוא מבטיח לקחת את משתתפיו אחורה בזמן, אל מסורת סינית עתיקה בת אלפי שנים, ומיד לאחר מכן להחזיר אותם לישראל של המאה ה-21 עם סיור בגן הרפואי – בית גידול של מאות צמחי המרפא, וביקור במפעל הטכנולוגי החדשני למיצוי הצמחים.

החנות במרכז המבקרים. צילום: ברא צמחים

החנות במרכז המבקרים. צילום: ברא צמחים

במפעל זוכים המבקרים  להסברים על כל שלבי עיבוד ומיצוי הצמחים, לרבות תהליכי הרקיחה, ולומדים כיצד לשלב רעיונות עתיקים בשגרת החיים המודרנית. אורך הסיורים כשעה וחצי.

במרכז המבקרים ניתן למצוא גם חנות בוטיק אינטימית בה נמכרים המוצרים שמיוצרים במפעל. ניתן לקבל במקום ייעוץ והתאמה אישית מאנשי מקצוע.

על בריאה, בריאות ומה שביניהם

ברא צמחים הוקמה לפני למעלה מעשור על ידי שרון קוצר – הרבליסט קליני, מומחה לצמחי מרפא ורפואת צמחים. לאחר ששב מארבע שנות לימודים ב-School of Herbal Medicine, בית הספר המוביל באנגליה לרפואת צמחים, הקים בקיבוץ בו נולד – עין השופט, קליניקה לטיפול באמצעות צמחי מרפא ושמה ברא צמחים.

פעילות במרכז. צילום: ברא צמחים

פעילות במרכז. צילום: ברא צמחים

קוצר סיפר כי "מהות השם 'ברא' הנה שורש המילים 'בריאה' ו-'בריאות', והיא מגלמת את המסר ואת החזון של ברא צמחים – השימוש בצמחי מרפא שהם חלק מהבריאה על מנת לשפר את בריאות האדם".

זמן קצר לאחר הקמתה, הפכה הקליניקה לשם דבר. צורך המציאות, הוא אשר הוליד את הקמתו של מפעל קטן המייצר תמציות צמחים טהורות באיכות גבוהה. הצורך לספק את צרכי הקליניקה הגדלה, הביאו את שרון להקים מפעל בוטיק ייחודי שכולו צמחי מרפא.

מבט על מרכז המבקרים מגינת צמחי המרפא. צילום: ברא צמחים

מבט על מרכז המבקרים מגינת צמחי המרפא. צילום: ברא צמחים

על החיבור לגיל צלר, מנכ"ל ברא ושותפו לדרך, מספר שרון כי "בשנת 2008 גיל הגיע לטיפול אצלי. גיל, שאובחן כחולה קוליטיס, מצא עצמו בגיל 35 עמוס בתרופות וכדורים והחליט שעליו לבצע שינוי בחייו ובטיפול בעצמו. על אף הסקפטיות והציניות – המהפך של גיל לא איחר לבוא. לצד השיפור בשליטה במחלה, מצא עצמו גיל מתחבר יותר ויותר לעולם צמחי המרפא".

למעשה, אמר קוצר, "החיבור היה כל כך חזק שכאשר הצעתי לו את תפקיד המנכ"ל של ברא צמחים, היה לו ברור שמדובר בצעד נכון ומתבקש".

מאז ועד היום, מפתחים בחברה מוצרים המצטיינים ביצירתיות טיפולית ונשענים על ידע קליני נרחב. במרכז הייצור ניתן למצוא מחלקת מחקר ופיתוח בניהולו המקצועי של קוצר, קו ייצור וצוות מקצועי המפעיל שילוב של מסורת וטכנולוגיה.

סדרת מוצרים טיפוליים על טהרת הצומח

עם השנים פיתחה ברא מגוון עשיר של מוצרים הנוגעים בכל תחומי בריאות וחיוניות האדם. ברשת החנויות ברא-עולם צמחי המרפא ניתן למצוא מגוון מוצרים על טהרת הצומח. חליטות עשירות, מבחר מוצרי טיפוח טבעיים וקוסמטיקה טיפולית, מחלקה לאישה ההרה והיולדת וסדרת מוצרים טיפוליים הנוגעים בקשת רחבה של מצבים ובעיות.

מוצר לדוגמה הוא משקה האלוורה – פיתוח כחול – לבן. מוצר פרימיום איכותי, המכיל ג'ל אלוורה מגידול אורגני. חומר הגלם אף קיבל אישור איכות ממועצת האלוורה העולמית. תהליכי הקטיפה והעיבוד הייחודיים. מבטיחים שמירה על שלמות הרכיבים הפעילים ועל תכונות הג'ל. בשנים האחרונות נחקרו רבות תכונותיו והשפעותיו החיוביות של ג'ל האלוורה.

לאתר החברה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים