המרחבים הפיזי והדיגיטלי מתאחדים – באירוע של אקסנצ'ר

הצוות המוביל של אקסנצ'ר. מימין: שני איכבום, מנהלת שיווק; אלסנדרו גטי, מוביל פיתוח עסקי; לואיס וילה, מנהל אסטרטגיה; אופיר גולומבק, מנהל המגזר הפיננסי; ובנג'מין חדד, מנהל מחקר טכנולוגי. צילום: מיכה לובטון, גורילה הפקות

באירוע אינטימי שקיימה באחרונה אקסנצ'ר (Accenture) ישראל ללקוחותיה בגלריה דובנוב בתל אביב, נתנו דוברים מטעם החברה סקירה חוצת עולם על המרחב הפיזי, שמתאחד עם זה הדיגיטלי.

עוד סיפרו הדוברים על מציאות מורחבת, בה משקפי מציאות רבודה כבר לא משמשים רק כלי לשיפור משחקי מחשב, אלא מסייעים בנוסף ללקוחות לדמיין איך הכורסה מאיקאה (Ikea) תשתלב אצלם בסלון, או על ה-Pizza Checker של דומינוס פיצה (Dominos Pizza), שמבצע בקרת איכות על כל פיצה שיוצאת מהחנות, כך שתגיע ללקוחות עם פיזור מושלם של כל התוספות שהם אוהבים, בעובי הנכון ובדיוק בטמפרטורה המתאימה.

הדוגמאות האלה ועוד מאותתות על הטרנדים החמים ביותר כיום בעולם הטכנולוגיה והדיגיטל, כפי שנוסחו על ידי מומחי אקסנצ'ר, בהסתמך על מחקרים מקיפים שערכה החברה בעולם.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

הצוות המוביל של אקסנצ'ר. מימין: שני איכבום, מנהלת שיווק; אלסנדרו גטי, מוביל פיתוח עסקי; לואיס וילה, מנהל אסטרטגיה; אופיר גולומבק, מנהל המגזר הפיננסי; ובנג'מין חדד, מנהל מחקר טכנולוגי. צילום: מיכה לובטון, גורילה הפקות

הצוות המוביל של אקסנצ'ר. מימין: שני איכבום, מנהלת שיווק; אלסנדרו גטי, מוביל פיתוח עסקי; לואיס וילה, מנהל אסטרטגיה; אופיר גולומבק, מנהל המגזר הפיננסי; ובנג'מין חדד, מנהל מחקר טכנולוגי. צילום: מיכה לובטון, גורילה הפקות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים