האם אפל חיסלה עוד גרסה של ה-iPhone X?

אפל כבר חיסלה שתי גרסאות של ה-iPhone X, ובספטמבר דיווחה ל-FCC על כוונתה להשיק גרסה מוזהבת שלו - אלא שהיא לא עשתה זאת ● למה? את זה כנראה שלא נדע לעולם

iPhone ראשון עם חיבור USB-C. האם הוא סנונית המבשרת את השינוי? צילום אילוסטרציה: BigStock

עתידו של ה-iPhone X לא ברור לחלוטין והערכות רבות מדברות על כך שאפל (Apple) תוריד אותו מהמדפים. נראה שהחברה אכן החלה כבר בתהליך, כשהמקור לכך הוא לא אחר מאשר ועדת התקשרות הפדרלית של ארצות הברית (ה-FCC).

פרסומים אחרונים של ה-FCC חושפים כי אפל כבר מחסלת גרסה נוספת של מכשיר ה-X, השלישית במספר. הדבר נודע כעת, לאחר שבספטמבר האחרון דיווחה החברה לוועדה הפדרלית על כוונתה להשיק את מכשיר ה-X בגרסת זהב דומה ל-iPhone 8.

חברות המתכננות להשיק מכשירים חדשים חייבות לדווח עליהם ל-FCC, ודיווחים אלה נשמרים בסודיות למשך שישה חודשים, כדי להגן על התכניות המסחריות שלהן. כעת, משחלפה תקופת הסודיות, פורסמו המסמכים, ולאור העובדה שאפל לא השיקה את המכשיר המוזהב, נראה שאין זה הגיוני שהיא תשיק באיחור מכשיר שכבר נודע עליו בציבור.

ככל הנראה, איש – פרט לאנשי אפל, כמובן – לא יידע לעולם מדוע החברה בחרה לוותר על השקת המכשיר, אך סביר להניח שבעיות ייצור היו גורם בהחלטה, והיא העדיפה שלא להסתכן עם בעיות בעמידות החומרים, בייחוד בשל תלונות של צרכנים בנוגע לאיכות הצבע Jet Black של מכשירי ה-iPhone 7 וה-7 פלוס. חיזוק נוסף לכך ניתן בימים האחרונים, כשמכשיר ה-X נעדר גם מהשקת הסדרה של המכשירים האדומים בשבוע שעבר, שרק מכשירי ה-iPhone 8 הצטרפו אליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים