אקספון השיקה חברת סלולר חדשה: We4G

חברת הסלולר השישית בישראל נמצאת בבעלות אקספון ומציעה חבילות במחירים שמתחילים ב-19 שקלים לחודש ● חזי בצלאל, הבעלים: "התחרות אמנם עזה, אבל אני נכנס אליה בעיניים פקוחות"

חזי בצלאל, המייסד והבעלים של אקספון. צילום: רמי זרנגר

אקספון, שבבעלות חזי בצלאל, השיקה היום (ג') את חברת הסלולר We4G, השישית במספר בישראל (ללא חברות MVNO). החברה תציע שתי חבילות בסיסיות: חבילת סלולר לכל החיים, שבתקופת ההשקה תעלה 29 שקלים לחודש, ללא הגבלה לשיחות ולהודעות SMS ועם 40 ג'יגה-בייט גלישה, וחבילה ללא הגבלה לשנתיים בעלות של 19 שקלים, עם 10 ג'יגה גלישה. בסיום התקופה יואט קצב הגלישה, אך הלקוחות יוכלו להמשיך להשתמש בשירותי הודעות ומדיה חברתית, כמו ווטסאפ (WhatsApp), טלגרם (Telegram) וסנאפצ'ט (Snapchat), וכן ב-Waze.

בנוסף, הכריזה We4G על חבילת חו"ל, שכוללת 0.75 ג'יגה-בייט בעלות של 49 שקלים, מתוך כוונה לענות על הצורך של לקוחות שטסים לנופשונים קצרים.

החברה, שתציע את הקידומת 051, הקימה רשת סלולר דור 4 משותפת עם סלקום בטכנולוגיית MOCN, עם מערכות הליבה NFV/SDN של אריקסון (Ericson).

"לא נתחכם כמו חברות הסלולר האחרות"

במהלך מסיבת העיתונאים התייחס מנכ"ל We4G, יעקב נדבורני, למגוון ההתחכמויות, לדבריו, של חברות הסלולר והתחייב שחברתו לא תנהג כך: "לא נציע חבילות מסובכות שמבלבלות את הצרכן; לא נחייב ב-99 שקלים לקוחות שלא הפעילו SIM; לא נחסום גלישה ללקוחות שהגיעו לסוף החבילה; לא נחייב באופן אוטומטי על חריגות גלישה; לא ניתן טאבלטים וסמארטפונים 'במתנה'; לא נמכור שירותי ערך מוסף שנמכרים בזול ועולים ביוקר; שירותי תוכן בתשלום כמו אסטרולוגיה, משחקי מזל והיכרויות יהיו סגורים כברירת מחדל; ולא נגבה 15 שקלים לדקת שיחה מחו"ל לארץ".

יעקב נדבורני, מנכ"ל We4G, מציג את החבילות של החברה. צילום: נחמה אלמוג

יעקב נדבורני, מנכ"ל We4G, מציג את החבילות של החברה. צילום: נחמה אלמוג

נדבורני הדגיש כי בסופו של דבר, הלקוח מעוניין בסלולר מהיר ואמין, במחיר משתלם, עם ודאות, הגינות, שקיפות ושירות לקוחות טוב וזמין בכל מקום וזמן.

החברה בנתה אתר שמאפשר לעשות פעולות עצמיות בפשטות ובקלות, כולל ניתוק מהחברה בלחיצת כפתור. נוסף לשירותים בערוצים הדיגיטליים, ניתן יהיה להתקשר לשירות לקוחות טלפוני, שיפעל 24 שעות ביממה חמישה ימים בשבוע, וכן בימי שישי עד הצהריים.

העלות החד פעמית של ה-SIM ש-We4G מציעה עומדת על 19.90 שקלים, עם אפשרות משלוח עד הבית באמצעות שליח בעלות של 19.90 שקלים נוספים, או בחינם באמצעות דואר ישראל.

"הלקוחות הם שותפים שלנו ולא אויבים"

בצלאל אמר כי "התחרות בשוק הסלולר אמנם עזה, אך אני נכנס לכך בעיניים פקוחות. הקמנו חברת סלולר דור 4 עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות, זיהינו את הצרכים האמיתיים של הלקוחות והחברה נערכה בהתאם. אני מגיע עם ניסיון עסקי רב שנים ומשאבים פיננסיים וחשוב לי להבהיר ש-We4G כאן כדי להישאר".

"אנחנו חברה עסקית שצריכה רווחיות ומאזן", הוסיף, "אבל אנחנו חברה של בני אדם, שחשוב לה לעשות טוב לחברה שהיא חיה בתוכה. בנינו קבוצת תקשורת, שלקוחותיה שותפים לה ולא אויבים שלה, ולא רק עוד חברה". בצלאל דיבר על התכניות העתידיות של We4G וציין כי "סלולר הוא פלטפורמה להרבה דברים. בכוונתנו להפוך גם לבנק סלולרי, וכבר הגשנו בקשות לאישורים בנושא. עוד אין לנו את כל הרישיונות, ובוודאי תוזמנו להשקה נוספת בתקופה הקרובה".

"היחס לחברות תקשורת בארץ הוא הפוך ממה שקורה בחו"ל, אמר, "ונוצר מצב שהלקוחות הם כמו האויבים של החברה. אני רואה חשיבות רבה בזה שאנשי עסקים נוטלים על עצמם מחויבות חברתית, ונעשה הכל כדי לסייע בצמצום פערים בחברה ולסייע בתעסוקה. כבר עכשיו, חלק גדול מהפעילות שלנו נמצא בנגב ובגליל".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. צבי הוד

    נשמע מצוין בצלאל הטנקיסט היה איתי בפלוגה ג לנחם נועז בין המעטים ששרדו ממלחמת יום כיפור מגיע לו המון כבוד והערכה בקרוב מצטרף אליכם.

  2. ליעד

    אקספון חברה איומה. לא ממליץ להתקרב

אירועים קרובים