מהדורת הסקירה המוקדמת של Windows Server 2019 יצאה לדרך

אחד הדברים החדשים שתציע מערכת ההפעלה היא האפשרות להשתמש בתרחישים מוגדרים מראש של הגדרות ענן היברידיות, כך שניתן יהיה לעבוד במעין מקשה אחת עם שרתים פיזיים שנמצאים בחברה בשילוב עם שרתים

Windows Server

מיקרוסופט (Microsoft) הכריזה על ההשקה של מהדורת סקירה מוקדמת של Windows Server 2019, הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה לשרתים שלה. גרסת הסקירה זמינה עבור בוחני הבטא של מערכת ההפעלה הזו שנמצאים בתוכנית ה-Insider הרלוונטית. לפי החברה, הכוונה היא להשיק את הגרסה הסופית כבר במחצית השנייה של 2018.

אחד הדברים החדשים שתציע Windows Server 2019 היא האפשרות להשתמש בתרחישים מוגדרים מראש של הגדרות ענן היברידיות, כך שניתן יהיה לעבוד במעין מקשה אחת עם שרתים פיזיים שנמצאים בחברה בשילוב עם שרתים. מדובר בגישה שמיקרוסופט מקדמת, ובאמצעות שיטה זו מקווה החברה שארגונים יוכלו להשתמש בתרחישים כמו הרצת אפליקציות מקומית עם נתונים ששמורים בענן, בהקשרים של בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים.

עוד היבט חשוב מבחינת מיקרוסופט הוא האבטחה, ובחברה מתארים זאת כגישה משולשת שמרוכבת מהגנה, איתור ותגובה. כך לדוגמה היא מאפשרת הרצה של מכונות וירטואליות מוגנות, כולל כאלו שמבוססות על Linux, וכן תוספת של שימוש ברשתות מוצפנות שמאפשרת למנהלי הרשת להצפין מקטעים מסוימים ולא את הרשת כולה. כן תשולב מערכת Windows Defender Advanced Threat Protection שתספק הגנה מניעתית, כולל יכולות מניעת שימוש בפגיעויות יום אפס.

בהיבט של הרצת אפליקציות תנסה מיקרוסופט לצמצם את טביעת הרגל של הקונטיינר הבסיסי באופן משמעותי שיגיע עד כ-67% וזאת במטרה להקל על המערכת להריץ את היישומים השונים. כן מבטיחה החברה שיפורים משמעותיים מבחינת כוח מחשוב נדרש, אחסון ורכיבי הרשת של פלטפורמת ה-Kubernetes. היבט נוסף, הוא האפשרות להריץ קונטיינרים של Linux בצמוד לקונטיינרים של Windows באותו שרת וזאת כדי לעזור למשתמשי Linux לייבא תרחישים אל סביבת Windows תוך שימוש בתקנים תעשייתיים כמו OpenSSH ואחרים.

מעבר לכך, צפויה מערכת ההפעלה החדשה לשיפורים ותוספת של יכולות בתחום ה-Hyper-Converged, שילוב של פרויקט הונולולו (Project Honolulu) שמאפשר פלטפורמה לפריסה מקומית באמצעות דפדפן של תרחישי ניהול, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים