תוכן שיווקי

טנגרם הטמיעה פתרון דטה פאוור בדואר ישראל

הפתרון מבטיח לדואר קישוריות מאובטחת עם ארגונים חיצוניים ותקשורת בין פלטפורמות

22/03/2018 12:48
דור סררו, מנהל הטכנולוגיות הראשי של טנגרם. צילום: ויקי חלפון

טנגרם, החברה הבת של מטריקס, הטמיעה את פתרון הדטה פאוור של יבמ (IBM) במערכות דואר ישראל, כדי ליצור מערכת אבטחה משופרת בארגון. הפרויקט נמשך מספר חודשים ובימים אלה הסתיימה הטמעתו, לאחר בדיקות אחרונות.

במסגרת הפרויקט סיפקה טנגרם, המתמחה ביישום טכנולוגיות יבמ בכלל ובדטה פאוור בפרט, חלק ניכר מהאפיון, הכתיבה ובדיקת הממשקים, וכן מעטפת טכנולוגית ליצירת תשתית עסקית דיגיטלית משופרת, שמאפשרת לדואר להתממשק עם מערכות חיצוניות בצורה מאובטחת ועל פי מדיניות קבועה וברורה.

פתרון הדטה פאוור נותן מענה לצרכים עסקיים בקישור של מערכות הדואר מהארגון ואל הארגון – מצד אחד בתקשורת של הדואר מול גורמים חיצוניים כמו פלטפורמות הסחר, המכס ועוד, ומצד שני בין מערכות הדואר, שחלקן On-Premise וחלקן ההולך וגדל נמצא בענן – כמו מערך הדיגיטל (Azure) ומערך השליחים (בקרוב ב-Salesforce).

הפתרון מאפשר זמינות גבוהה מאוד ומאובטחת של המערכות הארגוניות והתהליכים העסקיים של דואר ישראל, באמצעות יצירת מתודולוגיה ושפה אחודה. בהתאם לסטנדרט הבינלאומי, צומצמו זמן הפיתוח הנדרש, וכן זמני ההנדסה, התכנון וכיוצא בזה. כמו כן, פתרון זה הרחיב את יכולות אבטחת המידע של דואר ישראל באופן משמעותי. נוסף על כך, הדטה פאוור מאפשר לדואר ליישם ולפתח את העולם הדיגיטלי העסקי שלה בכל הנוגע לפורטל העסקים של החברה, טרנזקציות עסקיות, תעודות משלוח, מעקב אחר חבילות, עבודה מול ספקים ועוד.

עדית חן, סמנכ"לית מערכות המידע של דואר ישראל. צילום: לואיז חן

עדית חן, סמנכ"לית מערכות המידע של דואר ישראל. צילום: לואיז חן

עדית חן, סמנכ"לית מערכות המידע של דואר ישראל, אמרה כי "על מנת לחבר אלינו את עולמות ה-B2B, ה-B2C והסחר המקוון, היינו צריכים ליצור ארכיטקטורה קבועה, אחידה ומאובטחת, שתאפשר לנו, בשפה מאוד ברורה, לפתח מוצר מאובטח, שמאפשר לכל ארגון או פלטפורמה להתחבר אלינו, בתנאי שהם עומדים בסטנדרטים ובתקנים הנדרשים. טנגרם נבחרה לאחר שהוכיחה ניסיון רב בעולם הדטה פאוור, כחברה מקצועית ומובילה בתחום. ביחד שדרגנו את המערכות הקיימות ולמעשה יצרנו פלטפורמה חדשה לגמרי".

דור סררו, מנהל הטכנולוגיות הראשי של טנגרם, הסביר ש-"השירותים החדשים של הדואר צריכים מעטפת אבטחה שמאפשרת יצירת תהליכים עסקיים דיגיטליים בצורה מאובטחת, מבוקרת ומנוהלת. כנגזרת מכך, הטמענו את מוצר הדטה פאוור בדואר ישראל ובאמצעותו מיסדנו ממשקים חדשים, יצרנו זמינות גבוהה יותר והשגנו שיפור ניכר בביצועים, תוך יצירת מעטפת אבטחה משופרת בארגון".

אירועים קרובים