איטרניטי השתתפה במרתון ירושלים למען האגודה למלחמה בסרטן
במטרה להעלות את המודעות למניעת מחלת הסרטן, יצאה האגודה בקמפיין גיוס תרומות שנערך במסגרת מרתון ירושלים ● עובדי איטרניטי נרתמו למטרה החשובה תוך התחייבות לממן את השתתפותם באופן מלא כתרומה לאגודה
באחרונה נערך מרתון ירושלים בהשתתפות אלפי משתתפים מכ-60 מדינות מרחבי העולם ומרחבי הארץ, המשלב אתגר לרצים, נופים מרהיבים המספרים את סיפורה של ירושלים לאורך היסטוריה של 3,000 שנות קיומה של העיר.
במטרה להעלות את המודעות למניעת מחלת הסרטן, לשפר את איכות החיים של החולים והמחלימים ולתמוך במחקר למציאת תרופה למחלה, יצאה האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין גיוס תרומות שנערך במסגרת מרתון ירושלים, ובו הזמינה את הציבור להירתם ולתרום למטרה החשובה.
איטרניטי מקבוצת אמן הובילה בשבועות האחרונים קמפיין פנים-ארגוני מאסיבי, בו הזמינה את עובדי כל הקבוצה להירתם למטרה החשובה ולהשתתף במרתון, תוך התחייבות לממן את השתתפותם באופן מלא כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
קצב ההצטרפות היה גבוה מהמשוער ועשרות מעובדי הקבוצה אישרו השתתפו במרתון. סך התרומות של החברה נאמד בלמעלה מ-15 אלף שקלים. לטובת שמירה על כושר ותזונה לקראת המרתון, קיימה איטרניטי אימוני ריצה משותפים לעשרות העובדים וכן סדנאות לתזונה נכונה. חברי הקבוצה קיבלו ערכת השתתפות מקצועית הכוללת חולצת דרייפיט ממותגת, צ'יפ, מספר חזה ועוד.
לדברי אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, "מרגע ששמענו כי האגודה למלחמה בסרטן רותמת גופים להשתתף במרתון כתרומה, לא חשבנו פעמיים והובלנו קמפיין פנים ארגוני אינטנסיבי לרתימת עובדים רבים בקבוצה".
"למרות שמדובר ביום החופשי שלהם ולמרות שמדובר בריצת מרתון לא פשוטה, הוכיחו שוב עובדי איטרניטי וקבוצת אמן כי המטרה חשובה יותר מכל אתגר פיזי וגיאוגרפי ונרתמו בשמחה למהלך. כולי תקווה כי תרומתנו הצנועה תהווה השראה לגופים עסקיים נוספים לגייס את עובדיהם למטרה נעלה זו".
תגובות
(0)