פורצ'ן: סאס היא מקום העבודה הטוב ביותר

סאס נבחרה ראשונה ברשימת "מאה המקומות הטובים ביותר לעבוד" של המגזין מפני שהיא מציעה לעובדיה שורה של הטבות, בהן גנים לילדי העובדים, ביטוח בריאות, ימי מחלה בלא הגבלה, ספריית השאלה ומחנות קיץ לילדי העובדים ● כן היא מעניקה שוויון זכויות לעובדים חד-מיניים, ורבים מעובדיה הם נשים או מיעוטים ● סאס הדיחה מהמקום הראשון את נט-אפ, שדורגה השנה שביעית ● גוגל שמרה על מקומה הרביעי ברשימה

ענקית ה-BI סאס (SAS) דורגה על ידי המגזין פורצ'ן (Fortune) במקום הראשון ברשימת "מאה החברות הטובות ביותר לעבוד בהן".

הרשימה נקבעה בניתוח נתונים שהגיעו מ-81 אלף עובדים ב-353 ארגונים. את הניתוח ביצע עבור המגזין מכון Great Place to Work, שבדק מדדים שונים, כגון התנאים המוצעים לעובדים, מדיניות הארגון, היחס בין העובדים להנהלת החברה ועוד.

על סאס, חברת התוכנה הפרטית הגדולה בעולם, נכתב, כי היא מציעה לעובדיה שורה נרחבת של הטבות, לרבות גנים לילדי העובדים, כיסוי כמעט כולל של ביטוח הבריאות לעובדים, ימי מחלה בלא הגבלה, ספריית השאלה ומחנות קיץ לילדי העובדים. "ארכיטקט האווירה התרבותית הארגונית הזו", כך כונה במגזין, הוא ג'ים גודנייט, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה ב-34 שנות קיומה. עוד צוין, כי החברה מסבסדת פעילויות ספורטיביות לעובדיה ומתייחסת בצורה שוויונית בתנאים המוצעים לעובדים חד-מיניים. 16% מעובדיה הם מיעוטים, ואחוז הנשים העובדות בחברה עומד על 45%. בשנה שעברה דורגה סאס במקום ה-20. היא מופיעה בדירוג ה-100 של המגזין כבר 13 שנים ברציפות.

גוגל (Google) דורגה במקום הרביעי ברשימה, כפי שדורגה בשנה שעברה. על ענקית החיפוש נכתב, כי בכוונתה להעסיק עוד אלפי עובדים השנה. החברה, נכתב, מעודדת את מהנדסי הפיתוח שלה להשקיע 20% מזמנם לטובת פיתוחים בפרויקטים לפי בחירתם.

נט-אפ (NetApp) מדורגת במקום השביעי. מדובר בירידה לעומת השנה שעברה, שבה דורגה ענקית האחסון במקום הראשון. על החברה נכתב, כי "מנהליה עשו מאמצים לדאוג לעובדים בשנה קשה זו", בין השאר באמצעות הטבות בחלוקת אופציות ותגמולים שונים.

במקום התשיעי ניצבת חברת התקשורת קוואלקום (Qualcomm), שלפי פורצ'ן "עושה מאמצים ליצור סביבת עבודה שבה אנשים טובים יכולים לעבוד היטב".

חברות היי-טק נוספות המצויות ברשימה: סיסקו (Cisco) במקום ה-16, אדובי (Adobe) במקום ה-42, Salesforce.com במקום ה-43, מיקרוסופט (Microsoft) במקום ה-51, אקסנצ'ר (Accenture) במקום ה-84 ואינטל (Intel) במקום ה-98.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים