013-נטוויז'ן תבצע פרויקט תקשורת רחב היקף עבור המכללה למינהל; ההיקף: 5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תפרוס החברה רשת אלחוטית ברחבי הקמפוס, תספק גישה מהירה ומאובטחת לשירותי האינטרנט ותאחסן את אתרי המכללה ● ישראל דק, סמנכ"ל מערכות המידע במסלול האקדמי המכללה למינהל: "הפרויקט מציב את המכללה בחזית התקשורת בעולם האקדמי"

013-נטוויז'ן תבצע פרויקט תקשורת ואבטחת מידע במסלול האקדמי המכללה למינהל. במסגרת הפרויקט תפרוס החברה רשת אלחוטית ברחבי הקמפוס, תספק גישה מהירה ומאובטחת לשירותי האינטרנט ותאחסן את אתרי המכללה. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם בכ-5 מיליון שקלים.

לדברי ישראל דק, סמנכ"ל מערכות המידע במסלול האקדמי המכללה למינהל, בשלב הראשון של הפרויקט תפרוס, כאמור, 013-נטוויז'ן רשת אלחוטית ברחבי קמפוס, שתתבסס על ציוד מבית סיסקו (Cisco). בשלב השני תספק 013-נטוויז'ן גישה לאינטרנט, המושתתת על מערכות איזון עומסים מתקדמות. החיבור לאינטרנט יתבסס על שתי ספקיות תשתית שונות ועל שתי ספקיות אינטרנט שונות, יחד עם רוחב פס גדול של 80 מגה-ביט.

בשלב השלישי, רשת המסלול האקדמי של המכללה למנהל תשודרג ותוגן על- ידי מערכות אבטחת מידע עם יכולות אנטי וירוס, IPS ,IDS ו- Web Filtering בתצורה של שרידות וניטור בזמן אמת. בשלב הרביעי יאוחסנו שרתי האינטרנט של המכללה בחוות השרתים של 013-נטוויז'ן.

דק אמר, כי "בחווה החדשה כל ציוד החשמל, התקשורת ואבטחת המידע יהיו שרידים, עם יכולות אבטחת מידע מתקדמות ביותר. לדבריו, "הפרויקט מציב את המכללה בחזית התקשורת בעולם האקדמי. הפתרון שהוגדר הוא המתקדם ביותר מבחינת רוחב פס, שרידות, אמינות ואבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים