אילו גאדג'טים יעשו את הפורים שלכם עוד יותר שמח?

פורים הוא זמן מצוין להשתטות ולחגוג, ולטכנולוגיה המתקדמת יש מה להציע לכם כדי להקפיץ את האירוע, את התחפושת או את האקשן שלכם לעידן החדש, ולשמיים

מלחמת הכוכבים. אילוסטרציה: Willrow Hood/BigStock

כנראה שלא תוכלו להזמין השנה למסיבת הפורים שלכם את Light Balance – הרכב רקדנים שכבש את התכנית America's Got Talent בקיץ האחרון. אבל ייתכן שעוד תספיקו לפנות אל הלהקה הישראלית שניסתה להיכנס לנעליו הענקיות והמוארות, ושנקראת "לד קרו".

לבושים בחליפות שאליהן מחוברות שלל נורות LED צבעוניות ופאנלים המשמשים לשליטה עליהן – וכן מצוידים בכישורי ריקוד לא מבוטלים – הדגימו הלהקה האם מארצות הברית ותואמתה הישראלית, שלא צלחה את האודישנים לגרסתה המקומית של תכנית הכישרונות, איך מקפיצים כל מסיבה, בעיקר מסיבת פורים, בעזרתה האדיבה של הטכנולוגיה.

אם לא תצליחו להזמין אותם או להכין חליפות זוהרות בהשראתם, וכדי להיות יותר ריאליים, ריכזנו בעבורכם גם כמה אביזרים וגאדג'טים מדליקים, שיכולים לאפשר גם לכם להוסיף קצת נגיעות טכנולוגיות לפורים שלכם, ולעשות את זה לבד בבית או במסיבת הרחוב הקרובה למקום מגוריכם.

להכניס אקשן אלקטרוני לתחפושת

תוספת חיזוק של סרטון מהנייד לתחפושת היא רעיון מעולה, שקשה להאמין שנתקלתם בו כבר. כמוצר לקנייה, מדובר בפיתוח חדש יחסית, והוא מאוד מאוד מרשים, אם כי פשוט למדי להפקה. למעשה במקרה אחד, בסך הכל מקבלים הרוכשים סינר שאותו הם לובשים מתחת לחולצה, ושלתוכו מתלבש המכשיר הנייד שלהם עם אפליקציה מיוחדת שמאפשרת הצגת סרטון וידיאו מיוחד, למשל של לב פועם ומדמם, שמתאים לתחפושת של פצוע.

מתכונת אחרת של אותו קונספט מוצרים מציעה חולצת T עם כיס לנייד, שמציג למשל עין זזה ומבהילה ממש, כשעל החולצה מופיע פרצוף שהעין משולבת בתוכו.

הרעיון הפשוט ניתן כנראה גם להכנה בבית, ובטוח מספק רעיון מושלם לתחפושת, שאפילו לא מצריכה דבר מלבד הגימיק המצוין הזה.

באותו סגנון של תחכום אפשר גם להחדיר מכשיר iPad לתוך סווטשירט, לגזור בו חלונית שמכסה את המכשיר ומציגה רק את הצג שלו, שבו תקרינו סרטון לבחירתכם, כמו שניתן לראות בסרטון הזה, שבו התחפושת מייצרת מעין אשליה של חור ענק באמצע הגוף.

קסדות אלקטרוניות ומסכות בתוספת טאץ' טכנולוגי

את הכיף הזה כבר לא תספיקו כנראה להזמין השנה, אבל בפורים הבא כדאי לכם לזכור שבשוק הגאדג'טים האלקטרוניים המיוחדים שמתאימים לתחפושות ומשחקי תפקידים מוצעות מגוון קסדות מעניינות.

המדליקות ביותר מתוכן הן כנראה הקסדות שמאפשרות שינוי קול. בין ההיצע של אלו תמצאו, למשל, את קסדת Judoon, דמות לוחם שמקורה ב-"דוקטור הו" (Doctor Who) – סדרת טלוויזיה בריטית העוסקת במדע בדיוני ומופקת על ידי ה-BBC מאז 1963. הדיבור מתוך הקסדה הכהה יספק למשתמש קול כמו של עוגיפלצת, מה שהופך את השימוש בה לקריפי למדי. לא צריך הרבה – רק ללבוש חולצה ומכנסיים כהים, אפשר גם לצרף גלימה, ואז לחבוש את הקסדה וללכת למסיבה כשאתם נראים מפחידים אבל נשמעים מטופשים באופן חביב ביותר.

אם כבר מדברים על קסדה משנת-קול הרי שזו של דארת' ויידר ממלחמת הכוכבים היא הלוהטת מכולן, כנראה. הדמות מוכרת בארץ ותמיד תיחשב כתחפושת ראויה ומוערכת של מי שלכאורה מגלם את הרוע המושלם, אבל שהתגלה לחובבי סדרת הסרטים האלמותית כדמות מורכבת מדי.

לפי התיאור באתר אמזון (Amazon) המוכר את הקסדה, חבישתה מרגישה ונשמעת כמו דארת' ויידר ומאפשרת החלפת קולכם לקולו של מנהיג כוחות האופל באמצעות כפתור. כמו בסרט, הקסדה עושה גם קולות נשימה מכניים מבעיתים. אל תשכחו לצוות אליה חרבות אור להשלמת הלוק באביזר הטכנולוגי הראוי.

אם אתם פחות לוחמניים, או שמתאים לכם יותר הלוק הלבן (אבל לא של לוק סקייווקר), אולי תעדיפו את הקסדה משנת הקול של חיילי האימפריה, שגם היא נמכרת באמזון.

קסדת איירון מן האדומה-זהובה היא אופציה נוספת לאביזר פורים היי-טקי באופיו. לקסדה הזו יש עיניים שמצוידות בנורות LED, במנגנון פתיחה וסגירה אלקטרוני ושלט רחוק המאפשר שליטה על כל אלו.

ללוחמים בעלי אופי שונה לגמרי, הפועלים כאקטיביסטים נגד המשטר, אולי תקרוץ יותר מסיכת אנונימוס הזרחנית בדמות המוכרת של גאי פוקס, המצוידת בקווי מתאר שהם למעשה אורות ניאון. זאת תספק לכם לבטח דרך זוהרת במיוחד לנהל מלחמות צדק שהאנונימיות יפה להן.

פתח את פיך ושירה בקול

איך שלא יהיה, על תשכחו שהחג מחייב אתכם לאיזה סוג של יציאה מהשגרה, כמו שנאמר בשיר: "תן כתף, עצום את העיניים, פורים לנו נשכח את הכל. יש לך כאב, רמסהו ברגלים, פתח את פיך ושירה בקול".

ואם כבר לשיר בקול אז למה לא לעשות את זה עם מיקרופון קריוקי מיוחד, אלחוטי ומשולב Bluetooth. יש כמה דגמים בשוק, וכמובן שאלו נמכרים כבר גם בישראל. מרביתם מצוידים בנורות LED משמחות וצבעוניות, ואיכות השמע שלהם היא שקובעת את מחיריהם.

האביזר הזה בטוח יכניס קצב ואקשן לאירועי פורים שלכם. הוא מאפשר סנכרון לכל המכשירים הניידים, ומשמיע כרמקול כל שיר שתנגנו בטלפון, כך שתוכלו להצטרף אליו ולהרקיד, לשיר או להחריש את אוזניי החברים שלכם.

חג שמח!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים