בשבוע הבא: מנכ"ל סיסקו יגיע לארץ וייפגש עם נשיא המדינה

צ'אק רובינס ישיק את רשת ההאבים של החברה בישראל באירוע בהשתתפות הנשיא, ראובן ריבלין ● הוא אף ייפגש עם אנשי עסקים בכירים, סטארט-אפיסטים ולקוחות

צ'אק רובינס, מנכ"ל סיסקו. צילום: ארתור פירר

מנכ"ל סיסקו (Cisco), צ'אק רובינס, יגיע בשבוע הבא לביקור בן 36 שעות בישראל (בימים ב' ו-ג'), שבמהלכו ייפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין. השניים ישיקו את רשת ההאבים של סיסקו בישראל. כמו כן, ייפגש רובינס עם בכירים במשק הישראלי, יזמים וסטארט-אפיסטים, שותפי ולקוחות החברה בארץ. הוא אף ייקח חלק באירוע יום האישה הבינלאומי, שייערך במשרדי סיסקו בנתניה ושבמסגרתו יוצגו בפניו מיזמים של עובדות החברה. אחד מהם עוסק בקידום תעסוקת נשים במגזר החרדי.

רשת ההאבים של סיסקו תיפרש במקומות שונים בארץ, יחד עם מועצות מקומיות ושותפים נוספים. הרשת נועדה ליצור אקו-סיסטם של עסקים קטנים, סטארט-אפים, פרילנסרים ועובדים מהפריפריה, שיוכלו ללמוד, לעבוד ולשתף פעולה. ריבלין ורובינס, שזהו ביקורו השני בישראל, ישיקו את ההאב בירושלים, ובאותו הזמן יושקו האבים בשלושה מקומות בדרום: דימונה, חורה ומכללת ספיר.

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי "לפני כשנה וחצי חתמנו על מזכר הבנות מול ממשלת ישראל לקידום הדיגיטציה בארץ ואנחנו ממשיכים לקדם פרויקטים רבים, שמקרבים את הפריפריה החברתית והגיאוגרפית למרכז ומשפיעים על הכלכלה. האירוע עם נשיא המדינה הוא חלק מהמחויבות שלנו לקידום המסע הדיגיטלי של המדינה ולצמצם את הפערים באמצעים טכנולוגיים".

רובינס מכהן כמנכ"ל סיסקו מאז יולי 2015 ולאחר עזיבתו בדצמבר האחרון של ג'ון צ'יימברס את החברה, מונה גם ליו"ר שלה. יצוין כי גם צ'יימברס ביקר בישראל – ולא מעט פעמים. הוא היה ביחסי ידידות עם הנשיא לשעבר, שמעון פרס ז"ל, והספיד אותו לאחר מותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים