אמן תספק ל-013 נטוויז'ן את שירות החשבוניות החכמות FormIT; ההיקף: עשרות אלפי שקלים

השירות מבוסס על הפצה של חשבוניות חכמות, חתומות דיגיטלית, ללקוחות החברה באמצעות הדואר האלקטרוני ואמצעים אחרים ללא שימוש בנייר ● הפרויקט, שעלה לאוויר בימים האחרונים, צפוי לתרום לאיכות הסביבה הודות לצמצום הדרסטי בהדפסת חשבוניות ובמשלוח שלהן באמצעות הדואר, ולהביא לחיסכון בעלויות בהיקף של מאות אלפי שקלים בשנה

קבוצת אמן תספק ל-013 נטוויז'ן את שירות החשבוניות החכמות FormIT. השירות מבוסס על הפצה של חשבוניות חכמות, חתומות דיגיטלית, ללקוחות החברה באמצעות הדואר האלקטרוני ואמצעים אחרים ללא שימוש בנייר, לפי בחירת הלקוח. הפרויקט, שעלה לאוויר בימים האחרונים, צפוי לתרום לאיכות הסביבה הודות לצמצום הדרסטי בהדפסת חשבוניות ובמשלוח שלהן באמצעות הדואר, ולהביא לחיסכון בעלויות בהיקף של מאות אלפי שקלים בשנה. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר לפרסום אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בעשרות אלפי שקלים.

FormIT של קבוצת אמן הוא פתרון המאפשר לארגונים לטפל במסמכים מורכבים: לאסוף ולעבד נתונים שמקורם במערכות השונות של הארגון, לערוך את המסמכים ולעצבם, לארכב את נתוני המסמכים, להפיק קבצים לצורך הוצאתם לדפוס, לדואר (PDF), לאינטרנט (HTML) ולפורמטים אחרים. שימוש עיקרי ובולט של המוצר הוא בעיצוב והפקת חשבוניות ללקוחות (billing invoice).

יובל בקרמן, מנהל תחום בילינג ומערכות פיננסיות בחברת 013 נטוויז'ן, אמר, כי "אנו גאים להציע שירות חדש אשר לא רק יהיה נוח יותר ללקוח, אלא יסייע במאמצים לשמירה על איכות הסביבה, ללא פשרות בנושא הנוחות, הזמינות ואבטחת המידע. זהו פרויקט נוסף שעלה לאוויר בהצלחה עם קבוצת אמן, אשר סייעה לנו בשנה האחרונה במגוון פתרונות טכנולוגיים שימושיים".

לדברי דוד פוגל, מנהל שיווק ושירותים למוצרי FormIT בקבוצת אמן, "013 נטוויז'ן תוכל כעת לשלוח חשבונות חתומות דיגיטלית במייל ללקוחותיה, מהלך אשר יחסוך מאות אלפי שקלים בשנה ויוריד עומס תפעולי מהחברה. היתרון של המערכת נעוץ בעובדה, כי מחד ניתן להתממשק לכל מערכת קיימת, להשתמש בכל סוגי הקבצים ולהתחבר לכל בסיס נתונים של הלקוח ומאידך ניתן להפיץ את החשבוניות בכל מדיה דיגיטלית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים