תוכן שיווקי

היכון, הכן, צא! חברות הסטארט-אפ יוצאות לדרך ב-CeBIT

15/02/2018 11:10
המירוץ לפסגת הטכנולוגיה. צילום: BigStock

CeBIT החדשה מתמקדת ביצירת עסקים, לידים ורעיונות חדשים – הסביבה האידאלית לחברות צעירות בחיפושן אחר שותפים עסקיים חדשים והזדמנויות בינלאומיות לחשיפת מוצריהן לשוק.

Scale11 היא ה-Hub בעל החשיבות לנטוורקינג עבורן במסגרת CeBIT – תצוגה של סטארט-אפים, משקיעים וחברות מבוססות. Scale11 מתרחש מ-11 עד 15 ביוני באולם 27 של ירידי הנובר, כחלק ממתחם ה-d!tec באירוע.

בפורמט CeBIT החדש, Scale11 הינו פסטיבל הסטארט-אפים הצעיר והתוסס באירופה. אלו חמישה ימים בהם הכל קורה: עסקים, יריד, נטוורקינג, שיתוף והעברת ידע, חדשנות פורצת גבולות, פורמטים מגוונים ואירועים עד לשעות הלילה (שעות פתיחה 10:00-23:00), בהשתתפות 350 חברות סטארט-אפ מ-40 מדינות ועשרות אלפי מבקרים ומוזמנים.

אזורי התצוגה יאורגנו על פי תחומים: Security ,IOT ,Big Dada ,Analytics ,Blockchain Cloud & E-Commerce AI, ,Media & AdTech software ,Smart Home &Mobility ,Smart Cities FinTech ,drones .

איגוד הסטארט-אפים הגרמני משחק תפקיד מרכזי בפיתוח ועיצוב Scale11 ואחראי על שילוב מידע ודיונים ב-"בימת המומחים" באולם 27, שיכללו פאנלים עם נציגי חברות הסטארט-אפ, נציגי ממשל, משקיעים ובעלי השפעה. אירועי ביתן 27 אף יועברו בשידור חי במשך שעה ביום בערוצי המדיה של האיגוד.

מועדון קרב המייסדים – מיועד לאמיצים המעוניינים להתחרות במילים מול חברות צעירות אחרות. בכל תחרות, יתמודדו שני מייסדים מול חבר השופטים. התוכנית כוללת גם פאנל מומחים ופיצ'ים על "בימת הסטארט-אפ" – בהם רשאיות להשתתף כל החברות המציגות ב-Scale11. ביום רביעי ה-13 ביוני יספרו החברות שנכשלו בהצגות של מקסימום 15 דקות את סיפורן ועצותיהן במסגרת FuckUp Nights.

מועדון המשקיעים: אזור VIP למשקיעים פוטנציאליים – אזור מיוחד יוקצה ב-Scale11 למשקיעים שירצו להיפגש עם החברות שייבחרו לשיחות דיסקרטיות, במתחם שקט ויוקרתי. חברה המעוניינת להשתתף יכולה לרכוש כרטיס באתר התערוכה.

הרעיון מאחורי Scale11 כולל שיחות עם חברות מבוססות, פגישות עם משקיעים פוטנציאליים, ויצירת נטוורקינג עם חברות דומות. האירוע מאפשר פגישות B2B עם מקבלי החלטות והצגת המוצרים או הפתרונות. מעוניינים? הקדימו להירשם:

להרשמה לחצו כאן.

03-6492050/2

[email protected]

אירועים קרובים