דיווחים: מיקרוסופט תשיק בקרוב טלפון חכם שיתחרה ב-iPhone וב-Nexus One

ככל הנראה, ענקית התוכנה החליטה להיכנס בתנופה מחודשת לשדה הקרב הסלולרי, לאחר שעד היום לא הצליחה חלונות מובייל לתפוס בו נתח שוק משמעותי ● מיקרוסופט עשויה לחשוף את המכשיר כבר בחודש הבא, במסגרת תערוכת Mobile World Congress, שתערך בסן פרנסיסקו

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת להציג בשבועות הקרובים טלפון חכם שיתבסס על מערכת ההפעלה חלונות מובייל (Windows Mobile), על מנת להתחרות ב-iPhone של אפל (Apple) וב-Nexus One של גוגל (Goolge), כך צופה האנליסטית קתרין אגברט מחברת Jefferies.

להערכת אגברט, עשויה מיקרוסופט לחשוף את המכשיר כבר בחודש הבא, במסגרת תערוכת Mobile World Congress, שתערך בסן פרנסיסקו. לחלופין, עשויה הענקית מרדמונד להציג את המכשיר בוועידת CTIA, שתיערך במהלך מרץ בלס וגאס. המכשיר עשוי להכיל מצלמות וידאו וצג HD, אמרה אגברט בריאיון שהעניקה לשבועון ביזנסוויק (BusinessWeek).

מיקרוסופט משתרכת הרחק מאחורי המתחרות הגדולות בשוק של הטלפונים החכמים. פלח השוק של Windows Mobile ירד ברבעון השלישי ל-7.9%, על פי נתונים של גרטנר (Gartner), בהשוואה ל-17.1% של iPhone ו- 20.8% של RIM. לאחר שגוגל השיקה בתחילת החודש את מכשירי Nexus One, עתיד גם נתח השוק של מערכת אנדרואיד (Android) לצמוח.

יתכן, כי מיקרוסופט תבחר להשתמש בשם המותג Zune, אך החלטה זו תלויה בשאלה אם החברה תעדיף להיפטר משם המותג של נגני ה-MP3 הכושלים – או דווקא לצקת בו חיים חדשים. יתכן גם שמיקרוסופט תחליט להשיק את מכשירי הטלפון החדשים בתזמון שימשוך תשומת לב רבה יותר להשקה של חלונות מובייל 7. גורמים בשוק העריכו, כי מערכת ההפעלה החדשה תושק בחודש הבא, אך מיקרוסופט טרם פרסמה תאריך רשמי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יניב

    תערוכת Mobile World Congress נערכת בברצלונה ולא בסן פרנסיסקו כפי שצוין.

אירועים קרובים