סאפ ואיטרניטי בכנס אסטרטגיות נתונים ואנליטיקה מתקדמת
לפני שנה בדיוק יצאה לדרך השותפות בין סאפ (SAP) לחברת איטרניטי מקבוצת אמן, מהמובילות בישראל בעולמות ה-BI, הביג דטה (Big Data) והאנליטיקה המתקדמת. במעמד בכירים בתעשייה זו, קיימו לאחרונה שתי החברות בבית סאפ ברעננה כנס מקצועי משותף, שהתמקד בתחום אסטרטגיות הנתונים והפיכת הנתונים למידע יקר ערך.
בין היתר עסק המפגש בדרך שבה טרנדים חדשניים המייצרים נתונים, כגון: טרנספורמציה דיגיטלית האינטרנט של הדברים (IoT), חיזוי אנליטי ו-Marketing Automation, מאפשרים לארגונים להתייעל ולהגדיל הכנסות ורווחים.
באירוע הוצגו כלי אנליטיקה מתקדמים של סאפ, המאפשרים לנצל את הנתונים הללו, וביניהם: פתרון האנליטיקה SAP BusinessObjects 4.2, פלטפורמת HANA ו-SAP HANA Vora – מנוע In-memory חדשני המתחבר לסביבת Hadoop במטרה לספק חוויית אנליטיקה מועשרת.
בנוסף, עסק המפגש בדור הבא של כלי חיזוי אנליטי מתקדם, ביכולות של למידת המכונה (Machine Learning) והקשר לעולם האנליטיקה, בדרכים הטובות ביותר לנהל את המידע הארגוני, ועוד.
יגיל חדרי, ארכיטקט פתרונות בכיר בסאפ ישראל אמר כי "סאפ הכריזה לפני כשנה על SAP Leonardo כמערכת המספקת לארגונים את היכולת לייעל ולפתח תהליכים חדשניים בארגון. אחת הדרכים היא לאפשר לארגון לא לעצור לאחר תהליך אחד, אלא להמשיך להרחיב ולשנות את הדרך שבה ארגונים עושים עסקים. תהליכי החדשנות של מערכת SAP Leonardo רותמים טכנולוגיות חדשניות כגון: בלוקצ'יין (Blockchain), למידת מכונה, האינטרנט של הדברים, אנליטיקה וביג דטה, ומכינים את הארגון אל שינויי העתיד. שיתוף הפעולה של סאפ ואיטרנטי מספק ערך גדול בכל נושאי החדשנות לארגונים, ולא פחות חשוב גם הנאה וסיפוק מהתוצאה הסופית".
אסף בר, מנכ"ל איטרניטי מקבוצת אמן, סיכם ואמר כי "בשנים האחרונות סאפ ואיטרניטי הקימו פרויקטים משותפים מהמרכזיים בתעשייה, שהניבו ערך משמעותי ללקוחות, כך שמדובר בשותפות טבעית ומתבקשת. ההליך המשותף משקף במדויק את הרחבת פעילותה של איטרניטי בעולם האנליטיקה והביג דטה, כמו גם חיבור טבעי בין המיתוג החדש של איטרניטי, אשר מציג בליבת העסקים שלה את עולם ה-Data. נושא זה בא לידי ביטוי בין היתר במערך המיתוג החדש של החברה All Around Data, המשקף מעטפת פתרונות מקצה לקצה שאנו מעניקים ללקוחותינו".
דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.
תגובות
(0)