גוגל מנסה לקאמבק את עולם המשחקים הכושל שלה

עם ההתחזקות המחודשת של עולם הגיימינג, מגיעים דיווחים כי הענקית בודקת אפשרות לפיתוח שירות הזרמת משחקים שיפעל באמצעות התקנים המבוססים על טכנולוגיית ה-Chromecast

ארגון הבריאות העולמי - הגדרה רשמית להפרעת משחוק. צילום: BigStock

בימים בהם  ניסתה לקדם את +Google כפלטפורמה מתחרה אמיתי לפייסבוק (Facebook) ניסתה גוגל (Google) להקים מרכז משחקי רשת חברתיים, אך זה – בלשון המעטה – לא ממש הצליח לה, ולא רק בגלל שהנטייה הייתה כבר לעבור למשחקים בסלולאר.

עכשיו, עם ההתחזקות המחודשת של עולם הגיימינג, מגיעים דיווחים שגוגל מנסה לחזור לתמונת היקום הזה.

לפי הדיווחים גוגל בודקת אפשרות לפיתוח שירות הזרמת משחקים שיפעל באמצעות התקנים המבוססים על טכנולוגיית ה-Chromecast שלה או באמצעות קונסולה חדשה שתפותח לצורך העניין.

מדובר כאמור בשירות הזרמת משחקים, וזה אומר שהמשתמשים לא יורידו את המשחקים בפועל אל הכונן שלהם לצורך שמירה ומשחק בכל עת שרוצים בכך, גם כשלא מחוברים בפועל לשירות. במקום זאת המערכת תעביר באופן הדרגתי לזיכרון את הנתונים שנדרשים להצגת תכני המשחק הנדרשים עבור הרגעים המסוימים של המשחק, והם יימחקו מהזיכרון ברגע שלא יהיה בהם צורך מיידי.

עם זאת יש עוד הרבה שאלות מסביב לאפשרות של הקמת שירות הזרמת משחקים בידי גולגל, והחשובה שבהן היא האם החברה תזרים משחקי אנדרואיד בלבד, כשכבר כיום ניתן לשחק במשחקים כאלה בטלוויזיות שתומכות ב-Android TV או מחוברות להתקן תומך, או תתרחב לתמיכה גם במשחקי קונסולות אחרות, כולל PC.

גוגל אמנם לא אישרה את הדיווחים הללו, אך בחודש שעבר היא חתמה על הסכם עבודה עם פיל הריסון, שנחשב לאחד הוותיקים בתעשיית המשחקים והספיק לעבוד בקבוצות של PlayStation ו-Xbox כאחת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים