תוכן שיווקי

קמינריו נכנסת לשוק האחסון ומשיקה פלטפורמת נתונים מוגדרת-תוכנה

Kaminario Cloud Fabric מאפשרת לספקי שירות לבנות תשתית אחסון מוגדרת-תוכנה אוטומטית, הממנפת את פלטפורמת הנתונים הניתנת להרכבה שלה וחומרה סטנדרטית

31/01/2018 11:14
דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת תוכנת אחסון ענן מובילה, הודיעה כי היא נכנסת לשוק ספקי שירותי ענן, עם הזמינות של Kaminario Cloud Fabric – היצע חדש של אחסון מוגדר-תוכנה. Cloud Fabric ממנף אותה כפלטפורמת נתונים ניתנת להרכבה (composable), שמאחורי התקן אחסון ה-All-Flash של קמינריו – Kaminario K2.

פלטפורמת הנתונים הניתנת להרכבה של קמינרו כוללת את פלטפורמת תוכנת ההפעלה VisionOS ומערך האנליטיקה Clarity.

Cloud Fabric מספק אג'יליות מוגדרת-תוכנה עם יכולות טכנולוגיות מוכחות ותכונות ברמה ארגונית שזיכו את Kaminario K2 בדירוג הגבוה ביותר של שלושה מתוך חמישה מקרי שימוש שהושוו בין 19 מערכי All-Flash שהוערכו בדו"ח היכולות הקריטיות של גרטנר (Gartner) 2017.

דטה סנטר מוגדר-תוכנה (SDDC) הוא גורם מאפשר מרכזי לאספקת הדור הבא של שירותי ענן. בעוד קבוצה קטנה של ספקי שירות בסדרי גודל עצומים היו החלוצים של תפישת ה-SDDC עם מאמצי הנדסה קנייניים שלהם, הרמה של השקעה טכנולוגית הדרושה אינה מעשית עבור מרביתם של ארגוני IT או ספקי שירותי ענן. Cloud Fabric Kaminario מספק לספקי שירותי ענן נתיב כדי לאמץ את פרדיגמת ה-SDDC בלי לפתח מערך תוכנות ניהול נתונים קנייני משלהם.

לקוחות Cloud Fabric יקבלו גישה לפלטפורמת הנתונים הניתנת להרכבה של קמינריו דרך רישיון תוכנה ברמה ארגונית, שהינו פשוט ומבוסס-שימוש. תמחור תשלום לפי שימוש מתאים לעלויות ניהול תשתית במודלים של עסק כשירות של ספקי שירותי ענן. את Cloud Fabric ניתן להטמיע במערך חומרה סטנדרטית מוסמך דרך Tech Data, כחלק של השותפות שהוכרזה לאחרונה בינה לבין קמינריו. משאבי חומרה פיזיים מנותקים לגמרי מרישיונות תוכנה, מה שמאפשר לספקי שירותי ענן להעביר משאבי חומרה כנדרש, ולהגדיל או להקטין תשתיות אחסון על בסיס דרישת עסקיות.

"ארכיטקטורות מערכי אחסון קבועים כבר אינן הגיוניות בעידן הענן"

"Cloud Fabric מייצג את השלב הבא במסע של קמינריו לקראת הפיכתה לחברת תוכנת ענן", אמר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "אנו רואים תשתית מוגדרת-תוכנה וניתנת להרכבה, הופכת לפרדיגמת האחסון הדומיננטית עבור דטה סנטרים מודרניים. ארכיטקטורות מערכי אחסון קבועים כבר אינן הגיוניות בעידן הענן".

ספקי שירות יכולים לרכוש Cloud Fabric מיידית מקמינריו, עם משאבי חומרה מוסמכים הזמינים דרך Tech Data. התקן Kaminario K2 המשולב ימשיך להיות זמין. Cloud Fabric יכלול את פלטפורמת ההתאמה (Orchestration) והאוטומציה Kaminario Flex, כאשר זו תהיה זמינה באופן נרחב ב- 2018. קמינריו תספק תמיכה מרכזית עבור כל פתרונות Cloud Fabric.

"מעבר נועז זה למודל של תוכנה בלבד, מגדיל את המשיכה כלפי קמינריו למערך רחב יותר של לקוחות מאשר בעבר, בלי לוותר על אף לא אחד מהיתרונות של מודל הצריכה מבוסס ההתקן המשולב", אמר אריק בורגנר, מנהל מחקר ב-IDC.

"קמינריו עבדה עם שותפי הערוץ כדי ליצור אסטרטגיית פנייה לשוק, המבטיחה כי ללקוחות שעדיין רוצים התקני אחסון משולבים תהיה אותה חוויית לקוחות כבעבר, אך הוספת מודל מוגדר-תוכנה בלבד מספקת גמישות נוספת המציעה יותר בחירה ויתרונות כלכליים טובים יותר עבור סוגים אחרים של לקוחות, במיוחד ספקי שירותי ענן".

צפו בראיון וידאו עם סטיב דופלסי מ-ESG בדף האינטרנט של Cloud Fabric

למידע נוסף על קמינריו לחצו כאן.

אירועים קרובים