קרן AWZ תשקיע 4.25 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי פסייסיס

החברה פיתחה האקר וירטואלי, שמחקה את צורת החשיבה והטקטיקות של האקר רגיל, כדי לחשוף את החולשות במערכת הארגונית ● ההשקעה מצטרפת לגיוס הראשון של פסייסיס, בסך של 4.5 מיליון דולר

ירון אשכנזי, מייסד ומנכ"ל קרן הון-הסיכון הקנדית AWZ. צילום: עומר יעקובסון

קרן הון-הסיכון הקנדית AWZ Homeland security הודיעה אתמול (ג') על השקעה בשווי של 4.25 מיליון דולר בסטארט-אפ הישראלי פסייסיס (Pcysys), שמתמחה בתחום הסייבר. ההשקעה תתבצע בשתי פעימות – הראשונה עומדת על סך של 2.75 מיליון דולר ובעתיד תתבצע פעימה נוספת בסך של 1.5 מיליון. השקעה זו מצטרפת לסבב הגיוס הראשון של פסייסיס, שעמד על 4.5 מיליון דולר.

פסייסיס נוסדה על ידי אריק ליברזון ואריק פיינגולד, ומנוהלת על ידי צוות שמגיע מיחידות מסווגות בצה"ל ומארגונים טכנולוגיים מובילים. החברה פיתחה טכנולוגיה המחקה את צורת החשיבה והטקטיקות של ההאקרים באופן אוטומטי ורציף, באמצעות האקר וירטואלי, שמאתגר את מערכות הארגון בדרכים חדשות ובלתי מזיקות, לדבריה. מטרת המוצר היא לחשוף את החולשות הקיימות במערכות, והוא מאפשר זיהוי סיכונים וסיוע במציאת דרכים יעילות להתגוננות מפני תקיפות האקרים.

ההשקעה בפסייסיס מהווה המשך לסדרת השקעות שביצעה AWZ בחברות היי-טק ישראליות בחודשים האחרונים. ירון אשכנזי, מייסד ומנכ"ל הקרן, אמר כי "הסטארט-אפים הישראליים ממשיכים לפתח פתרונות טכנולוגיים חדשניים לאתגרים עכשוויים ועתידיים בתחומי הביטחון והמודיעין. אנחנו ממשיכים להשקיע בחברות ובמוצרים שמציעים פתרון משמעותי לאיומים הקיימים, בהתאם למדיניות ועדת ההשקעות של הקרן. הפתרון שפיתחה פסייסיס מציע מענה לצורך גובר של גופים להגן על מערכות הליבה שלהם מפני מתקפות סייבר 24/7, 365 ימים ברציפות, בעולם שבו מספר המתקפות הללו, איכותן ופגיעתן הולכות וגדלות כל הזמן".

ליברזון, המשמש גם כמנהל הטכנולוגיות הראשי של פסייסיס, אמר כי הפתרון של החברה "יודע למדל בצורה אפקטיבית את תהליך החשיבה של האקרים לשפת מכונה, ובכך ליצור האקר וירטואלי שמאתגר את מערכות הארגון, במטרה לחשוף את החולשות הקיימות. AWZ מביעה בהחלטתה אמון בטכנולוגיה, במנהלים ובצוות המפתחים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים