בני גורביץ', מנכ"ל כללביט – פורש מתפקידו

גורביץ' מסיים את תפקידו בחברה לאחר קצת יותר משנתיים ● הוא החליף את גיל ארזי, שכיהן בתפקיד שלוש שנים בלבד ● כרגע לא ידוע מי יחליף אותו בתפקיד

בני גורביץ', מנמ"ר בנק איגוד הנכנס. צילום: פלי הנמר

בני גורביץ', מנכ"ל כללביט, זרוע ה-IT של חברת הביטוח כלל, הודיע בסוף השבוע על החלטתו לסיים את תפקידו בחברה, לאחר קצת יותר משנתיים.

גורביץ' יפרוש במהלך השנה הקרובה, עדיין לא נקבע מועד סופי.

גורביץ' החליף את גיל ארזי, שכיהן בתפקיד שלוש שנים בלבד. הוא אישר את הידיעה ואמר כי הוא בוחן את המשך דרכו לאחר שיסיים את תפקידו.

גורביץ' הגיע לתפקיד בכללביט לאחר שכיהן שמונה שנים כמנמ"ר בנק איגוד. הוא אל"מ במילואים, בוגר מסלול ממר"ם, ובין תפקידיו הבכירים היה מפקד ממט"ל ומפקד לוטם.

לפני שעבר לבנק איגוד היה בצד של הספקים, ובין היתר ניהל את חטיבת סאפ (SAP) ב-EDS . כרגע לא ידוע מי יחליף את גורביץ' בתפקיד.

בתקופה האחרונה בוצעו בכללביט מספר פרויקטי IT  שעסקו בטיוב נתונים, מיכון ואוטומציה של תהליכים ושיפור השירות לעמיתים, ואתר חדש שיעלה בקרוב. זאת בנוסף לטיפול בנושאי תשתית כמו אבטחה וסייבר ותחומים אחרים.

כלל ביטוח היא אחת מקבוצות הביטוח והפנסיה הגדולות בישראל, היא מחזיקה ב-18% משוק הביטוח (נכון ל-2017), מעסיקה 3,900 עובדים ומשתפת פעולה עם 2,000 סוכני ביטוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים