Zipcom רכשה את IT Logic

במסגרת הרכישה, Zipcom מיזגה את פעילות IT Logic למחלקת האינטגרציה שלה

עמית וילרה, מייסד ITLogic

Zipcom רכשה את IT Logic, כך נודע לאנשים ומחשבים. במסגרת הרכישה, ZIPCOM מיזגה את פעילות IT Logic למחלקת האינטגרציה שלה.

הרוכשת הוקמה על ידי אסף שדה בשנת 1999, מונה עשרות מקצועני IT ופועלת כיום בשני שדות: מחשוב אישי ועריכת פרויקטי אינטגרציית IT.

לפני חמש שנים Zipcom, בהובלת המנכ"ל שדה, נכנסה לעולם האינטגרציה, עת רכשה  את הפעילות של אקספיריוס, שעסקה בפרויקטים בעולמות אבטחת המידע והאינטגרציה. לפני שלוש שנים היא המשיכה במסע הרכישות שלה ורכשה את חברת האינטגרציה CTM, וזאת בשל בסיס הלקוחות שלה.

באחרונה רכשה Zipcom את IT Logic. הנרכשת מתמחה בניהול גישה לרשת אלחוטית, NAC, ומטמיעה את Aruba מבית HPE – פתרונות LAN אלחוטיים לארגונים, אשר מעצימים את הדור החדש של משתמשי מובייל.

לתת למנמ"ר שקט נפשי

את IT Logic הקים עמית וילרה, ששימש בחברה בעלים וסמנכ"ל טכנולוגיות. כיום וילרה נמנה על הצוות של Zipcom, ומנהל במסגרתה את פעילות החברה שלו.

וילרה נחשב למומחה המוביל בארץ למוצר ClearPaas של Aruba: הוא בעל ההסמכה הגבוהה ביותר למוצר, המספק יכולות היראות, ניהול ובקרת גישה לרשת, NAC – לטובת אבטחה בעולם הרכיבים הניידים וה-IoT, האינטרנט של הדברים. כך, וילרה ואנשי צוותו מסייעים לארגונים להטמיע את מוצרי ארובה בקרב הלקוחות הארגוניים. ל-IT Logic יש עשרות רבות של לקוחות, ארגוני מדיום ואנטרפרייז, ממגזרי התעשייה וההיי-טק.

בעקבות הרכישה אמר שדה כי "שילוב היכולות של שתי החברות מעניק ללקוחות הארגוניים מענה איכותי ומגוון, One Stop Shop, מקצה לקצה – מהמחשב ועד פרויקט האינטגרציה – עם מוצרים מובילים בתחומם ויכולות אינטגרציה ברמה גבוהה. אנו נותנים למנמ"ר שקט נפשי, לצד TCO – עלות בעלות כוללת, נמוכה יותר, בשל היותנו יעילים יותר מחברות אחרות".

וילרה הוסיף כי "המיזוג יגדיל את בסיס הלקוחות שלנו ויסייע לנו בפרויקטים אותם אנו עורכים, בשל הגב שאנו מקבלים מ-Zipcom. המיזוג ייתן לנו יכולות מכירה וידע טכני ולוגיסטי, שהיו חסרים לנו לעתים, כיוון שפעלנו באופן נישתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים