אורנג' הכריזה על היישומים הזוכים בתחרות startAPP, למפתחי אפליקציות iPhone

כל אחד משלושת היישומים המנצחים יקבלו פרס כספי של 10,000 דולרים ● היישום cuin, אשר עושה שימוש במיקום המשתמשים ומאפשר להם לגלות מי מחבריהם נמצא בסביבה, יזכה בנוסף בקמפיין שיווקי בשווי 200 אלף שקלים ● ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן באורנג': "אנו מאמינים בשיתוף פעולה אמיתי וסינרגטי עם קהילת המפתחים המוכשרת הפועלת בארץ"

רבעון מעורב לפרטנר

אורנג' הכריזה אמש (ב') על שלושת היישומים המנצחים בתחרות startAPP למפתחי אפליקציות ל-iPhone, עליה הכריזה בספטמבר האחרון. היישומים הזוכים קיבלו כל אחד פרס כספי של 10,000 דולרים, ויישום אחד אף זכה בקמפיין שיווקי בשווי של 200 אלף שקלים, שייערך במהלך 2010.

שלושת הזוכים הם: היישום אמת או חובה, שפותח על ידי בני הזוג אורית ועידו גדות, ואשר מבוסס על משחק הרטרו הידוע של סיבוב אובייקט והצגת שאלות בקטגוריות שונות. לזוג גדות חברו בהמשך הפיתוח עוזי שלגר, קתרין ריי וולדימיר קופמן; היישום Eyecon – המאפשר שיתוף מדיה בין מקורות ביתיים ואינטרנטיים לשרתי מדיה שונים בבית באמצעות טכנולוגיית DLNA, כאשר מכשיר ה-iPhone משמש כנקודת הבקרה בידי המשתמש. יישום זה החל כמיזם של קבוצת ישראלים בעמק הסיליקון, אשר מונה כיום 15 במשרדי החברה בפאלו אלטו וברמת גן; והיישום cuin – יישום חברתי העושה שימוש במיקום  הלקוח ובהרשאתו, ובכך יוצר מיקום חברתי. היישום מאפשר למשתמש לשתף את מיקומו עם חבריו בפייסבוק (Facebook), להתעדכן במיקומם ולגלות מי המשתמשים נמצאים בסביבתו, כמו גם להגיב ולקבל מידע על אירועים, על משתמשים ועל מקומות בסביבתו.

את cuin הגו שני מייסדים צעירים ונחושים, אשר עבדו על המיזם במשך שנתיים – אבי אסא, בן 24, תוכניתן וסטודנט למינהל עסקים; ואבנר כהן, גם הוא בן 24, תוכניתן ועובד היי-טק. בפיתוח היישום סייע מולי בנימין, בעל בית תוכנה המספק ליווי וייעוץ טכנולוגי לחברות הזנק. יישום זה אף זכה בקמפיין השיווקי בשווי 200 אלף שקלים.

שני פרסי הוקרה נוספים – מכשירי  iPhone 3Gs – העונקו ליישומים  Idivide – משחק מתמטי פשוט שפותח על ידי תוכניתן צעיר בן 16; ול-Connect the dots – הגירסה האלקטרונית של משחק הילדות "חבר את הנקודות", שפותח על ידי תוכניתנית צעירה.

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן באורנג' אמר, כי "אורנג' פתחה את שעריה בפני כל המפתחים, והזמינה אותם לקחת חלק בערך המוסף שתעניק החברה למשתמשי ה-iPhone. אנו מאמינים בשיתוף פעולה אמיתי וסינרגטי עם קהילת המפתחים המוכשרת הפועלת בארץ. אנו רואים באקט זה צעד חיוני במסגרת המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו מגוון עשיר ועדכני של שירותי תקשורת מתקדמים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    ברכות ל- CUIN לרגל זכייתכם ב-"דאבל" ליזמים הנועזים אבי אסא ואבנר כהן שאו ברכת יישר כח . מסתבר ש:,הנחישות וההתמדה משתלמים בסופו של יום. וכמובן לתותח שמואל (מולי) בנימין בעל בית התוכנה "שמואל בנימין ייעוץ ופתרונות מתקדמים": עלה והצלח גם בשאר הפרויקטים בהם אתה מעורב בארץ ובחו"ל. בברכה, משה מ.ב הנדסת איכות ניהול פרוייקטים ויעוץ.

אירועים קרובים