אז איך תרצו את המסך של הנייד שלכם ב-2018?

המציאות, וגם חברת המחקר סיגמה-אינטל, מצביעות על שינוי המגמה הבולט - הצרכנים מתלהבים ממסכים גדולים, מוארכים וחסרי שוליים

הניידים של שיאומי - התחילו את מגמת ההגדלה ואבדן השוליים. צילום: יח"צ

מגמת הטלפונים עם המסכים הגדולים, המוארכים וחסרי השוליים, הולכת וצוברת תוצאה. כמו כל צו אופנה, היצרניות השונות ממהרות לאמץ את הטרנד החדש, במיוחד אחרי שהגדולות סמסונג (Samsung), אפל (Apple), וכמובן שאומי (Xiaomi), שיזמה את המעבר הזה, מציעות מכשירים עם מסכים דלי שוליים וגדולי פאנלים.

התוצאה היא, לפי הערכות חברת המחקר סיגמה-אינטל (Sigmaintell), שב-2018 יימכרו 910 מיליון מכשירי טלפון עם מה שמוגדר כמסך מלא עם שוליים מינימליים. מדובר בקפיצה אדירה לעומת 2017, שבה נמכרו כ-130 מליון יחידות של טלפונים מהסוג הזה.

השינוי יבוא לידי ביטוי בכיוון נוסף של התעשייה – יותר ויותר פאנלים שמיועדים למכשירי שוליים צרים יהיו מבוססים על טכנולוגיית AMOLED, ועם הזינוק במספרי הייצור, מדובר בשינוי מגמה של ממש – אם ב-2017 כ-30% מהמסכים הללו היו מסכי AMOLED, הצפי הוא שבשנה הבאה יהיו כבר 75% מהם כאלה.

תחזית נוספת שסיפקה סיגמה-אינטל טוענת שעד 2020 כ-85% מהטלפונים החכמים יהיו כאלה שמציעים מסך ללא שוליים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים