Galaxy Note 8 – האם הבעיות בסוללה נפוצות משחשבה החברה?

זה מה שחסר לסמסונג - עוד פרשיה דרמתית סביב מכשירי דגל שלה ● לפי דיווחים, התקלה שגורמת למכשירי ה-Galaxy Note 8 של החברה להפסיק לתפקד לאחר שהסוללה מתרוקנת לחלוטין, עד כדי שלא ניתן להטעין אותה מחדש, נפוצה משנדמה

Galaxy Note 8. צילום: יח"צ

האם חשרת ענני פרשיית סוללה חדשה מתחילה להתהוות מעל ראשה של סמסונג (Samsung)? מתברר שהתקלה, שגורמת למכשירי ה-Galaxy Note 8 של החברה להפסיק לתפקד לאחר שהסוללה מתרוקנת לחלוטין, עד כדי שלא ניתן להטעין אותה מחדש, מעט נפוצה יותר ממה שהחברה רצתה לשמוע, גם אם עדיין לא ממש אפשר להגדיר אותה כמשמעותית.

למעשה, סמסונג אף הודתה בתחילת השבוע בכך שיש בעיה, אך היא טוענת, כאמור, שמדובר בהיקף קטן שלה.

"סמסונג מתייחס לכל הדיווחים מסוג זה ברצינות. קיבלנו רק מספר קטן מאוד של פניות מצד לקוחות שאותן ניתן לקשר לניהול טעינה, ולצערנו הרב אנחנו נוכל להגיב על כך רק מאוחר יותר", הודיעה החברה.

סמסונג התאוששה באופן מוצלח מאוד מפרשת הסוללה בדור הקודם של משפחת מכשירי ה-Galaxy Note, שכללה את הפסקת הייצור והמכירה של ה-Note 7 בחודש אוקטובר 2016. ואכן אי אפשר להשוות בין הפרשה הנוכחית לקודמת, שבה בעירת הסוללה יכלה להוביל לנזקים גדולים פי כמה. כמו כן, כפי שלמדה בשנה שעברה, גם הפעם סמסונג, כך נראה, ממהרת להגיב.

בנוסף יש לציין שהתופעה הזו מתגלה רק עכשיו, כמה חודשים לאחר תחילת המכירה של ה-Note 8, שלפי החברה שבר שיאי מכירות. הוא אף נבחר בפרסומים רבים לטלפון הטוב של 2017 השנה, בוודאי בין מבחר מכשירי האנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים