שני חברים חדשים נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

חברי הוועד המנהל הנבחרים הם קובי סלע - הבעלים והמנכ"ל של חברת Web Media Group ויזם; ואבי נגר - המקים והמנכ"ל לשעבר של חברת סקיורנט ויועץ סייבר לארגונים

איגוד האינטרנט הישראלי

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי לשנת 2017 הסתיים בבחירתם של שני חברי ועד מנהל חדשים: קובי סלע ואבי נגר.

הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד, מטרותיו ופעילותו השוטפת. השנה יכלול הוועד המנהל שישה חברים, ותקופת הכהונה של כל חבר ועד היא שלוש שנים. כל חברי הוועד המנהל מכהנים בתפקידם בהתנדבות.

קובי סלע. צילום: יח"צ

קובי סלע. צילום: יח"צ

קובי הוא הבעלים והמנכ"ל של חברת Web Media Group, יזם הכנס Press for Word – כנס הוורדפרס והקוד הפתוח, אנג'ל, שותף במספר מיזמים דיגיטליים, ומנטור מלווה בתכניות יזמות.

אבי נגר. צילום: יח"צ

אבי נגר. צילום: יח"צ

נגר הנו המקים והמנכ"ל, לשעבר, של חברת סקיורנט, ולו ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחומי תקשורת מחשבים ואבטחת מידע, בעברו גם עסק בתכנון, הקמה ותפעול של פתרונות הגנת סייבר לארגונים גדולים ובינוניים, ובכללם גופים מונחי רגולציה. משמש כיועץ מקצועי לארגונים ולחברות הזנק בתחום הסייבר.

ההצבעה בהליך הבחירות התבצעה באינטרנט, בכפוף לתקנון העמותה. ועדת הבחירות, המורכבת גם היא מחברי עמותה מתנדבים, הגוף המבקר והיועץ המשפטי של העמותה, ליוותה את הליך הבחירות מהגשת הצעות המועמדים, בדיקת כשירותם ועמידתם בתנאים הקבועים בתקנון, ופיקוח על הליך הבחירות.

איגוד האינטרנט הישראלי הוא עמותה הפועלת למען משתמשי האינטרנט בישראל בזירת התשתית הטכנולוגית ובזירת המדיניות הציבורית. האיגוד מופקד על ניהול התשתיות שבליבת האינטרנט בישראל: מרשם שמות המתחם (ccTLD) – בסיומת הלאומית il, ומחלף האינטרנט הישראלי (IIX). כמו ברוב המדינות הדמוקרטיות, גם בישראל, מופעל המרשם הלאומי על ידי גוף ניטרלי, ללא מטרות רווח, הפועל ללא שיקולים פוליטיים או מסחריים, ומנהל את התשתית הנדרשת.

בנוסף מקדם האיגוד יוזמות מדיניות ציבורית המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה, ופועל למען שמירת אופיו של האינטרנט בישראל פתוח, ניטרלי, נגיש, שוויוני ובטוח לכלל החברה הישראלית. האיגוד הוא הסניף הישראלי של איגוד האינטרנט העולמי, מייצג את קהילת האינטרנט הישראלית מול הקהילה העולמית במגוון פורומים בינלאומיים, ועומד לרשות כלל הציבור בישראל.

עם היבחרו אמר סלע: "אני גאה ומתרגש להיות חלק מאיגוד האינטרנט הישראלי. זאת הזדמנות גדולה עבורי לקחת חלק פעיל ולהשפיע על עתידו של האינטרנט בישראל. כאיש תוכנה ודיגיטל חשוב לי להרחיב את פעילות האיגוד גם לעולמות תוכן נוספים".

"אני שמח על הבחירה", אמר נגר, "ומודה לחברי האיגוד על האמון. אני מצטרף לוועד המנהל במטרה לתרום מניסיוני וזמני לקידום האינטרנט בישראל בהיבטים הטכנולוגיים ובמודעות וחינוך לאינטרנט בטוח".

פרופ' קרין נהון, נשיאת איגוד האינטרנט אמרה ש"אני מודה לחברי הוועד היוצאים נתן גביש, יעקב נבות ועו"ד דור נחמן על פועלם, במטרה להשפיע על סדר היום הציבורי בנושא האינטרנט.  כמו כן אני מברכת את חברי הוועד החדשים, אבי נגר וקובי סלע, לרגל בחירתם לוועד המנהל. האיגוד הרוויח מבחירתם, וימשיך לעודד באינטנסיביות כניסה של חברים חדשים לשורות האיגוד ולוועד המנהל שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים