סירין לאבס גייסה כ-160 מיליון דולר בהנפקת ICO

ההנפקה, שבוצעה באמצעות המטבע הווירטואלי של החברה, ה-SRN, נמשכה כשבועיים ו-75% מהסכום גויסו ביממה הראשונה ● המשתתפים יוכלו להשתמש במטבע כדי לקנות את Finney, סמארטפון הבלוקצ'יין של סירין לאבס, שעתיד לצאת בקרוב

משה חוגג, בכיר בעולם הקריפטו והבעלים של בית"ר ירושלים.

סירין לאבס (Sirin Labs) מבית סינגולרטים של משה חוגג, שמפתחת את סמארטפון הבלוקצ'יין המאובטח Finney, הודיעה כי גייסה שווי של 157.8 מיליון דולר ב-ICO (הנפקה באמצעות טוקנים). 120 מיליון מהם גויסו ביממה הראשונה. ההנפקה נמשכה כשבועיים בוצעה באמצעות שימוש במטבע הווירטואלי שלה, ה-SRN.

בהנפקה השתתפו יותר מ-12,500 איש. הסכום שגויס יאפשר לסירין לאבס להמשיך בפיתוח מערכת ההפעלה הפתוחה שלה, Sirin OS, ומכשיר ה-Finney, שיתבסס על מערכת הפעלה זו. יצוין כי המשתתפים בגיוס יוכלו להזמין את המכשיר בהנחה באמצעות המטבעות שהונפקו ולרכוש את מוצרי החברה הקיימים.

ה-Finney משלב פתרונות אבטחה, ארנק למטבעות דיגיטליים וחיבור לרשת בלוקצ'יין עצמאית, שתאפשר שימוש בשירותים ואפליקציות בצורה פשוטה, מאובטחת וללא "עמלות העברה". מערכת ההפעלה SIRIN OS מתבססת על אנדרואיד (Android), מה שיאפשר שימוש יומיומי במכשיר לצד יישומי הבלוקצ'יין.

המחיר של המכשיר צפוי לעמוד על כ-1,000 דולר, אולם החברה עושה בימים אלה מאמצים להוריד אותו עד לכדי 500 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים