השקעה בעולם המכירות הדיגיטליות: ואלוטו גייסה שלושה מיליון דולר

החברה פיתחה תוכנת SaaS שמאפשרת להגביר את המכירות אונליין על ידי יצירת "מגע אנושי" בפלטפורמה הדיגיטלית

ואלוטו. צילום: יח"צ

ואלוטו (Valooto) הודיעה בסוף השבוע שגייסה שלושה מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן Cornerstone Venture Partners האמריקנית-ישראלית ולקחה בה חלק גם קרן הון-הסיכון הישראלית שקד – שתיהן קרנות שמתמקדות במימון סטארט-אפים בשלב מוקדם של חייהם.

ואלוטו נוסדה על ידי שלושה ישראלים: אייל אלבהרי, המשמש כמנכ"ל, אלון לובין, המנהל הטכני, ואייל אורגיל, מנהל המכירות. היא פיתחה פלטפורמה שלדבריה משפרת את חוויית המכירה בעסקות דיגיטליות.

על פי החברה, המעבר למכירות דיגיטליות יוצר מחסום שבולם את תהליך המכירה מול הקונים הפוטנציאליים ופוגע ביכולתן של החברות להגיע ליעדי המכירות שלהן, עקב העדר הקשר האנושי. הפלטפורמה של ואלוטו, שפועלת במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS), מגבירה את ביצועי המכירות באמצעות יצירת חוויית רכישה אנושית יותר – בפלטפורמה הדיגיטלית.

אלבהרי הסביר ש-"המעבר לאונליין יוצר את האתגר הגדול ביותר של תהליך המכירות בכך שהוא מרחיק את הקונה הפוטנציאלי מאנשי המכירות. הפתרון של ואלוטו יטפל בבעיות אלה באמצעות טכנולוגיה שתשפר את חוויית הרכישה בעידן הדיגיטלי".

חנן ברנד, מנהל שותף ב-Cornerstone, ציין ש-"מייסדי ואלוטו לא רק רוצים לשנות את האופן שבו אנשי מכירות פועלים בעידן הדיגיטלי, הם גם הוכיחו שהם מסוגלים לבצע. הגידול המהיר בפעילות החברה ושילובה בשוק שצומח במהירות מעיד שיש לה אופק עתידי חיובי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים