דיווח: אפל עומדת לרכוש את Shazam

ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו קרובה לרכוש את אפליקציית זיהוי המוזיקה הוותיקה והפופולרית, כך על פי דיווחים שונים מסוף השבוע - האם זה מה שיעזור לה להביס את Spotify, להתחרות ביוטיוב ולכבוש עוד נתח משמעותי משוק המוזיקה העולמי?

Shazam

חברת אפל (Apple) נמצאת בשלבים מתקדמים של משא ומתן לרכישת שירות זיהוי המוזיקה Shazam, כך על פי דיווח של TechCrunch.

המקורות של TechCrunch טוענים שהשבוע תעשה הענקית מקופרטינו מהלך מכריע לרכישת השירות, עם עסקה שעליה החברה צפויה להודיע ביום ב' הקרוב. גם אתה Recode אישר את החדשות.

המקורות אמרו כי אפל תשלם בין 135 ל-400 מיליוני דולרים, לפלטפורמה הבריטית, שעד כה הורדה יותר ממיליארד פעמים מכל חניות היישומים יחדיו, ושמתנהלת באופן עצמאי כבר מזה 19 שנים.

למעשה, Shazam – המאפשרת למשתמשים לזהות במהירות שירים, סרטים, תכניות טלוויזיה או פרסומות – היא אפליקציה מובילה כבר מאז תחילתו של העידן החכם. היא התחילה את דרכה עוד לפני המילניום הנוכחי בתור שירות מבוסס טקסט, אבל כיום היכולת לזהות שירים במהירות, לעיתים אפילו בתוך שנייה בלבד, ולקשר משתמשים לאפשרויות להזרמה, לאתרי מלים, לקטעים מוזיקליים קשורים, לאמנים, והכל תוך מתן אפשרויות לשיתוף חברתי, הפכו אותה לאופציה פופולרית מאוד בסמארטפונים.

אם אכן יצא לפועל, המהלך של אפל עשוי לשפר את ה-Apple Music – שירותי הזרמת המוזיקה של הענקית – אשר כבר מקושר מתוך Shazam. היכולת לזהות שיר היישר מתוך ה-Apple Music או מ-iTunes תהפוך את האזנה לחוויה חלקה אפילו יותר בעבור המשתמשים.

נשאר רק לחכות ולראות האם אפל תמשיך לאפשר ל-Shazam לקשר לאמצעי הזרמה ושירותי מוזיקה אחרים, כמו Spotify ויוטיוב (YouTube) של גוגל (Google). למעשה יש אין לדעת אם אפל תשמור את האפליקציה בחיים בכלל.

אפל ו-Shazam עדיין לא התייחסו לדיווחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים